Peluk hampir 200 team, sikap ‘humble’ Wawa Zainal & Aeril bikin s3bak

Siapa tidak kenal dengan pasangan ini, Wawa Zainal dan Aeril Zafrel yang sememangnya diantara selebriti yang sudah bergelar usahawan kosmetik berjaya.

Bukan hanya popular dalam industri lakonan namun mereka juga sangat dikenali ramai sebagai usahawan yang kini sudah mempunyai perkembangan baik. Kini juga Wawa Zainal dan Aeril Zafrel bergelar jutawan.

Malah sebelum ini, Aeril Zafrel ada berkongsikan foto wisma yang dimilikinya bersama perjalanan perniagaan mereka yang dikenali Wawa Cosmetics.

Perjalanan mereka dalam bidang perniagaan juga dikagumi ramai kerana mereka juga bermula bukan dalam tempoh yang sekejap.

Namun begitu, terbaru pula rakaman video Wawa Zainal dan suaminya itu dilihat memeluk team mereka membuatkan ramai turut sedih.

Apatah lagi, difahamkan Wawa Zainal bersama mereka meskipun masih dalam pantang yang mana dia pada 1 December lalu selamat bersalin anak ketiganya.

 
 
 
 
 
Lihat siaran ini di Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

The power of hugs.. dapat peluk hampir 200 team @wawacosmeticshq semalam. Langsung tak rasa Lelah.. MasyaAllah saya sayang #wawawarriors lillahitaala 😭😭😭

Siaran dikongsi oleh Wawa Zainal ™️ (@w4w4_zainal) pada

“The power of hugs… dapat peluk hampir 200 team @wawacosmeticshq semalam. Langsung tak rasa lelah… MasyaAllah saya sayang #wawawarriors lillahitaala” tulisnya di perkongsian video tersebut.

Meskipun baru saja dikongsikan, perkongsian Wawa Zainal meraih perhatian pengikut serta teamnya dan menerima pelbagai maklum balas positif.

Sikap ‘humble’ dipuji

Dalam pada itu, sikap humble Wawa Zainal dan Aeril Zafrel bersama pekerjanya juga mendapat pujian netizen selain ramai mengatakan Wawa Zainal sangat kuat.

 

 

Kenapa rasa sebak ni

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber: Wawa Zainal via HCL

Be the first to comment on "Peluk hampir 200 team, sikap ‘humble’ Wawa Zainal & Aeril bikin s3bak"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*