“Macam Nak Pengs4n Juga Tengok Daraah…” – Tajul Selamat Timang Cahaya Mata Pertama…Tahniah!

 

ISTERI kepada penyanyi Tajul iaitu Nurul Shamieza Eddie selamat melahirkan bayi perempuan di Hospital Kajang kira-kira pukul 11.56 malam, Sabtu. Tajul atau nama sebenarnya Tajul Ariff Noor Md Shari, 21, meluahkan rasa bersyukur dengan kelahiran cahaya mata sulungnya itu yang diberi nama Adriana Carissa.

“Alhamdulillah, isteri saya dah pun selamat bersalin secara normal pukul 11.56 malam tadi. Saya mendapat bayi perempuan bernama Adriana Carissa. Perasaan saya bercampur baur… gembira pun ya, sedih pun ada.

“Dalam pukul 6 petang semalam dia ada beritahu yang perut dia dah rasa tak sedap dan mula rasa sakit. Saya terus bawa dia ke hospital dan dia ditahan di sana,” ujarnya kepada mStar.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Yeahh! Alhamdulillah anak daddy ADRIANA CARISSA @adrianacarissa_ selamat dilahirkan pda 16 November mlm tdi jam 11:56😘 kite lanje gambar dia skit, nti dia dh besar. Baru boleh tunjuk muka dia okay. Tq smua yg mendoakan, i love you so much sygg @icaaeddie ❤️#anakdaddyandmummy👨‍👩‍👧 #manjedaddy

A post shared by 🎤🎵🎶 Official account . Tajul (@tajulofficial) on

Bercerita lanjut, penyanyi Sedalam Dalam Rindu ini berkata, dia nyaris pengs4n di dalam bilik bersalin kerana f0bia melihat d4rah.Namun sebagai memenuhi hasrat isterinya itu, dia memberanikan diri menyaksikan proses kelahiran secara normal tersebut.

“Ya, saya memenuhi permintaan isteri dan ada bersama dia dalam bilik bersalin. Masa tengok dia sa4kit, banyak d4rah… ser4m macam nak pengs4n juga. Tapi pengalaman itu yang buat saya lebih menghargai isteri. Tak lupa, terima kasih banyak kepada semua yang mendoakan kesejahteraan kami,” ujarnya.

Pada Oktober lalu, Tajul membuat pengakuan sudah berkahwin dengan Nurul Shamieza, 23, pada 10 Disember 2017. Tajul berkata dia terpaksa merahsiakan mengenai perkahwinannya itu kerana enggan mencampuri urusan peribadi dan kerjaya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : mStar

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber:

Be the first to comment on "“Macam Nak Pengs4n Juga Tengok Daraah…” – Tajul Selamat Timang Cahaya Mata Pertama…Tahniah!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*