Tauke Jambu Pula Bersuara Mengenai Aliff Aziz Dit4han P0lis, Apa Yang Dikatankan Oleh Tauke Jambu Buat Netizen Terharu

 

Sejak semalam kecoh mengenai Aliff Aziz dit4han polis kerana mengganggu ketenteraman di tempat awam ketika dalam keadaan mabvk. Malah, tular satu rakaman video dimana pelakon itu bergeIut dengan pihak p0lis.

Susulan isu tersebut, ramai netizen meng3cam bekas suami Bella Astillah itu. Bagaimanapun, pelawak Tauke Jambu tampil mempertahankan Aliff Aziz serta mempersoalkan tindakan netizen yang mengh3ntam tanpa mengetahui perkara sebenar.

 

Malah, Tauke turut memberitahu walau pun ramai yang mengh3ntam serta meng3cam Aliff, dia akan menjadi perisai buat pelakon dan penyanyi itu.

Perkongsian Tauke itu mendapat perhatian netizen yang memuji ikatan persahabatan mereka yang kekal utuh walaupun apa yang terjadi. Malah netizen juga turut meny3lar komen negatif terhadap Aliff kerana diri sendiri pun belum sempurna.

Dalam pada itu, ramai netizen mendoakan diberikan hidayah serta berubah ke arah lebih baik dan dipermudahkan segala urusan.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber: Rotikaya

Be the first to comment on "Tauke Jambu Pula Bersuara Mengenai Aliff Aziz Dit4han P0lis, Apa Yang Dikatankan Oleh Tauke Jambu Buat Netizen Terharu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*