“Padu Ayat Che Ta Selepas Dikr1tik Netizen,Rozita Che Wan B3rang Dengan Netizen

Biarpun Che Ta terkenal dengan watak-watak komedi sehingga beberapa kali telah tercalon di Anugerah Bintang Popular Berita Harian, Che Ta Sempat dicalonkan untuk gelaran Pelakon TV Wanita Terbaik Anugerah Skrin 2011 dan Pelakon Pembantu TV Wanita Terbaik Anugerah Skrin 2008 untuk lakonan serius dalam drama Masih Ada Harapan dan Wasiat Fitrah.

Selain terkenal dengan dunia lakonan, Che Ta merupakan antara selebriti wanita yang cukup Terkenal di media sosial dan sering mendapat perhatian Netizen, terutamanya mengenai perhubungan dan perkahwinannya dengan pelakon komedi yang popular dengan sitkom “Oh My English!”, Zain Saidin.

View this post on Instagram

Gong xi fa cai

A post shared by Rozita Che Wan (@rozitachewan1) on

CHE TA INGIN NAIK PELAMIN LAGI

DIKRIT1K NETIZEN

Seperti Biasa bila dah bergelar selebriti sudah pasti ramai yang memerhati dan akan ada mulut-mulut makcik bawang antara mereka yang nampak kekurangan yang dimiliki.Timbul lah seorang individu yang menyifatkan Che Ta ini sudah cukup tua untuk naik pelamin.

Dan sudah semestinya ianya berbaur hinaan dan menjatuhkan air muka Che Ta sendiri.

Ada yang netizen lain setuju apa yang diperkatakan oleh Che Ta dan menasihati agar abaikan cakap-cakap negatif. Menjadi lumrah selebriti yang dipandang semua orang dan bukan mudah untuk memuaskan hati ramai yang pihak. Yang penting selagi tak buat perkara salah dah memadai.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber:KL Press

Be the first to comment on "“Padu Ayat Che Ta Selepas Dikr1tik Netizen,Rozita Che Wan B3rang Dengan Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*