“Saya Sudah ‘Bersih’, R0kok Pun Dah Tak Hlsap, Berhent1lah Fltnah Saya.. ” – Ameng.

Baru-baru ini, penyanyi Ameng terkiIan apabila ditu.duh masih terlibat dengan penaglhan d.adah ketika membuat persembahan secara langsung di Facebook Artise Voice Of Legend (AVOL).

Ameng berkata disebabkan fltnah itu, orang ramai e.nggan memberikan sokongan untuk persembahannya serta kece.wa dengan sikap segelintir masyarakat yang masih bersangka bvruk terhadap bekas penaglh.

“Saya perasan memang ada yang mengaitkan saya dengan d.adah sejak minggu pertama AVOL berlangsung secara maya itu tetapi ketika itu saya masih bertimbang rasa kerana ksihankan mereka.

“Lama- kelamaan keadaan menjadi seperti tldak terkawaI apabila ada yang berani untuk terus menfltnah saya. Terbaharu, kononnya saya kac1p gigi sebab d.adah.

“Gara-gara fltnah, hari ini tlada langsung duit masuk sebab orang tkut saya beli da.dah sedangkan kebiasaannya orang salurkan sumbangan boleh mencecah RM150 sehari,” katanya.

 

Ameng berkata lagi, disebabkan statusnya sebagai bekas ba.nduan ramai yang mempercayai dengan fltnah berkenaan. Menurut Ameng, dia bukan sahaja bersih dari d.adah, malah sudah berhenti mer0kok.

“Orang mungkin nampak komen itu sekadar gurauan, namun ramai yang percaya kalau saya terus diamkan diri. Saya bukan saja sudah ‘bersih’, mer0kok pun dah berhenti.

“Kalau mereka nampak saya seperti ambil d.adah semula, saya ca.bar buat tindakan ikut saluran yang betul. Iaporkan sahaja kepada pihak berwajib sebab saya tahu saya tak bersaIah, bukannya a.ibkan begini.

“Jika berani, jom bersemuka dan cakap di depan saya. Iaporan poIis ini juga sebagai pengajaran kepada semua supaya jngan mudah cap bekas penaglh. Kalau tak sokong pun, jngan fitnah,” katanya lagi.

 

SUMBER: KOSMO!

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : dbongkar

Be the first to comment on "“Saya Sudah ‘Bersih’, R0kok Pun Dah Tak Hlsap, Berhent1lah Fltnah Saya.. ” – Ameng."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*