Tular Video Pemuda Mirlp Arwh Abam Bocey, Ntizen Luah Rasa Rindu

 

 

Tahun berganti tahun, kita sering dikhabarkan dengan puluhan individu yang pergi menghadap ilahi termasuklah beberapa orang selebriti tempatan.

Salah seorangnya adalah pelawak terkenal, Allahy4rham Abam Bocey atau nama sebenarnya Syed Umar Mokhtar Syed Mohd. Redzuan yang turut memberikan kesan kepada ramai pihak.

Walaupun sudah hampir dua tahun pemergiannya, namun perkara itu masih tetap dirasai sehingga ramai yang bercerita tentang kebaikan yang dilakukan oleh arwh.

Tular pemuda mirip dengan arwh Abam Bocey, undang rasa seb4k netizen

Pelanduk dua serupa! Itulah gambaran sesuai diberikan apabila tular sebuah video memaparkan seorang pemuda yang seakan-akan mirip seperti Allahyarham Abam.

Menerusi sebuah perkongsian di aplikasi TikTok milik @dak_opey, aksi comel pemuda itu dirakamnya ketika berkunjung di sebuah premis.

Ser1us terkes1ma hari ini, pelanduk dua serupa, perangai suara lebih kurang sama.

Pautan Video

 

Difahamkan, pemuda berkenaan merupakan salah seorang pekerja di sebuah kedai makan dan tidak dinafikan bahawa wajah serta perilakunya salin tak tumpah seperti pelawak tersebut.

Menurut individu yang dikenali sebagai Opy itu, dia mengakui bahawa bukan perangai sahaja yang dianggap sama, malah mimik muka serta suaranya juga turut hampir sama dengan arwh.

Nak kata sama tu (suara) tak lah, tapi korang nilailah sendiri.

Pautan Video

 

Dalam pada itu, individu tersebut juga sempat mendedahkan lokasi premis berkenaan yang terletak di Taman Pahlawan Sungai Udang yang berdekatan dengan Kem Terendak Melaka.

Ntizen beri pelbagai reaksi

Menjengah pada ruangan komen, rata-rata ntizen turut berasa seb4k melihat wajah pemuda itu sehingga ada yang meluahkan rasa rindu terhadap arwh Abam.

Selain itu, terdapat juga ntizen yang berharap agar pemuda itu dipertemukan dengan Fad dan Achey bagi mengubati rasa rindu masing-masing.

Setakat ini, perkongsian itu telah mencapai lebih daripada 1 juta jumlah tontonan serta mendapat sebanyak 137,300 tanda suka.

Kredit: TikTok dak_opy

 

Sumber : viral.cappucinnolatte.com

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : rosmerah

Be the first to comment on "Tular Video Pemuda Mirlp Arwh Abam Bocey, Ntizen Luah Rasa Rindu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*