“Demi Adik” – Tindakan Abang Dukung Adik Perempuannya Yang Tk Mmpu Berjalan Undang Sebak Ramai

Air yang diclncang sememangnya tldak akanPutus. Itu merupakan satu peribahasa yang sangat sesuai mengambarkan hubungan adik-beradik yang sememangnya penuh dengan kasih sayang.

 

Kasih seorang abang

Hal ini samalah seperti perkongsian yang dibuat satu akaun TlkTok dikenali sebagai @83suka apabila memuat naik momen yang sangat mengharukan ketika majlis perkahwinan adik perempuan tersayang.

Dia dengan rela hati mendukung adiknya yang juga pengantin perempuan menuju ke pengantin lelaki memandangkan wanita itu tidak mampu berjalan dan menggunakan kerusi roda.

Pautan Video

 

Doakan adik dan suami berbahagia

Dalam kapyen yang ditulis, lelaki itu meminta agar suami adiknya terus menyanyanginya hingga ke akhir hayat dan pimpinlah tangan wanita itu hingga ke syurga.

Dia juga berharap orang ramai dapat sama-sama mendoakan kebahagian adiknya yang kini sudah berumah tangga.

 

Pengantin perempuan ucap terima kasih kepada abang & suami

Menerusi TikTok pengantin perempuan pula, dia juga turut mengucapkan terima kasih kepada abang tersayang yang sudi mendukungnya ke pelaminan ketika akad nikah dan turut mengucapkan terima kasih kepada sang suami disebabkan sudi menerima kekurangan yang dialamin.

Situasi mengharukan itu telah mendapat perhatian ramai dan telah ditonton lebih dari sejuta orang tidak sampai satu hari ia dimuat naik.

Rata-rata sebak melihat kasih sayang antara adik beradik yang begitu kuat dan mendoakan agar pasangan tersebut terus berbahagia hingga ke syurga.

“Kekurangan bukan penghalang”

“Pengantin perempuan kuat berjuang”

“lelaki2 hebat”

“Terharu dengan kasih sayang abang”

“Kebahagiaan dari pelbagai segi”

“Tahniah selamat pengantin baru”

Sumber : omm

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : transformasi.pw

Be the first to comment on "“Demi Adik” – Tindakan Abang Dukung Adik Perempuannya Yang Tk Mmpu Berjalan Undang Sebak Ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*