“Harap dia sudl terima..” – Usahawan Mahu Hadiahkan Kereta Kepada ‘Abang Viva’

Seorang usahawan produk kosmetik, Sha Hasan menyatakan hasrat bagi menghadiahkan sebuah kereta baharu kepada lelaki yang tvlar selepas menyelamatkan m4ngsa banjir, Azwan Omar atau ‘Abang Viva’.

Menerusi satu posting di laman Facebook, usahawan berusia 25 tahun tersebut memohon bantuan warganet selepas dirinya gag4l menghubungi Azwan yang dipercayai sedang s1buk menjayakan m1si di sekitar Pahang.

‘Tolong Sha please. Dah banyak kali cuba hubungi tapi tak dapat. Harap Abang Viva sudi terima,” tulisnya.

Sha berkata, inisiatif tersebut sekali gus dapat memudahkan niat murni lelaki dari Melaka itu dalam membantu lebih ramai m4ngsa terjej4s termasuk sebarang situasi di masa akan datang.

“Ada tak sesiapa boleh bantu saya untuk hubungi Abang Viva? Saya ada WhatsApp dia tapi takde respons. Insya-Allah saya nak hadiahkan kereta baharu. Moga urusan dia dipermudahkan dalam membantu lebih ramai orang,” kongsinya.

Posting berkenaan dikongsi sebanyak 1,000 kali serta ratusan komen ntizen yang menyambut baik hasrat ibu kepada seorang cahaya mata itu selain mendoakan Sha dil1mpahkan rezeki berlipat kali ganda.

Selain itu, ada juga segelintir individu berharap supaya orang ramai memberikan masa dan ruang buat Azwan sekiranya mahu menyumbangkan sesuatu selepas nama lelaki itu ‘trending’ di semua platform media sosial.

Tenang2 dulu, dia tengah s1buk tu

Alhamdulillah! Moga murah rezeki

Bagi semua reda dulu

 

Semalam, seorang pengguna Twitter @ushardaniele yang juga wartawan memaklumkan pihak Perodua mencari Azwan namun tidak menyatakan lebih lanjut mengenai tujuan tersebut.

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber: Facebook Sha Hasan , Twitter @ushardaniele

Be the first to comment on "“Harap dia sudl terima..” – Usahawan Mahu Hadiahkan Kereta Kepada ‘Abang Viva’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*