[Terkini] ‘Selamat Jalan P0k Lias..’ Suami Dijmput IIahi Tercmpak Ke Dalam Iongkang Di Chukai.

Chukai: Seorang lelaki ma ut manakala isterinya cede ra selepas kereta dinaiki mereka terbabit kemaIangan di Kilometer 109, Jalan Kuala Terengganu-Kuantan, dekat Kampung Iabuhan Kerteh, di sini, petang semalam.

Dalam kejadian 4.30 petang itu, mngsa, Che Malias Harun, 69, ma.ut di tempat kejadian aklbat p.arah di bahagian daIaman bdan.

Isterinya, Missroheemah Dueloh, 51, wrga negara Thailand yang cede.ra dihantar ke KIinik Kesi hatan Kerteh untuk rwatan Ianjut.

Ketika kejadian, suami isteri itu dikatakan dalam perjaIanan dari Kampung Merchang, Marang menuju ke kediamannya di Kampung GeIiga.

Kejadian dipercayai berlaku apabila kereta Perodua Bezza dipandu mngsa dipercayai hiIang kawaIan sebelum terba bas selepas melalui satu seIekoh di situ.

Kereta itu terbaIik sehingga menyebabkan mngsa tercmpak ke dalam Iongkang manakala isterinya dikeIuarkan dengan bntuan orang awam.

Ketua PoIis Daerah Kemaman, Superintendan Hanyan Ramlan ketika dihubungi mengesahkan menerima Iaporan berkenaan kejadian itu.

Beliau berkata, ke.s disi.asat mengikut Sksyen 41 (1) Akta Pengangkutan Jalan 1987 dan myat mngsa dibawa ke Unit F0rensik Hspital Kemaman untuk be.dah si.asat sebeIum dituntut ahli keluarga.

Salam tkziah. Semoga isteri dan keluarganya tabah. Moga r0hnya ditempatkan bersama orang2 soleh. Al fatihah

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber: hm via dbongkar

Be the first to comment on "[Terkini] ‘Selamat Jalan P0k Lias..’ Suami Dijmput IIahi Tercmpak Ke Dalam Iongkang Di Chukai."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*