“Nak gelak tapi rasa berd0sa” – [VIDEO] Telatah Asif Tengah ‘Menaip’ ,Ni Baru Content Youtube.

Asif adalah salah satu bakat yang berjaya dicungkil oleh Youtuber dikenali dengan nama Syahmi Syazli. Bakat pemuda ini memang sering menjadi tumpuan ramai. Malah lagak selamba dan lucunya yang tidak dibuat-buat menjadi antara sebab Asif diminati oleh sesetengah individu.

Lihat sahaja hasil video-video lucu Asif, Syahmi dan rakan-rakan. Memang tidak kering gusi melihatkan telatah selamba mereka. Malah baru-baru ini satu video yang memaparkan Asif sedang ‘menaip’ dan dikongsikan di sosial media telah mencvri perhatian ramai.

Manakan tidak dalam perkongsian tersebut, Asif menaip di ruang tetikus komputer riba. Gelagat Asif ini telah mengvndang tawa warganet. Berikut adalah perkongsian rakaman telatah Asif tengah ‘menaip’ ini:

Perkongsian video telatah Asif tengah ‘menaip’ yang dimuat naik oleh seorang pengguna TikTok dengan nama akaun mekyabulatt ini telah meraih lebih 363 ribu tontonan dan 24 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan pelbagai reaksi di ruangan komen. Berikut antaranya:

“Nak gelak tapi rasa berdosa tapi dah gelak tapo tak pa la hahaha”

Telatah Asif Tengah ‘Menaip’ 4

“Laptop gaming…Taip di mousepad..Memang di luar nalar lah Asif ni”

Telatah Asif Tengah ‘Menaip’ 3

“Asif je nampak, kita je lalai”

Telatah Asif Tengah ‘Menaip’ 2

“Korang jer tak nampak. Asif dah nak sampai hujung perenggan dah tu dia karang”

Telatah Asif Tengah ‘Menaip’ 1

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : HCL

Be the first to comment on "“Nak gelak tapi rasa berd0sa” – [VIDEO] Telatah Asif Tengah ‘Menaip’ ,Ni Baru Content Youtube."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*