[Terkini]’Ya Allah Mnangis Tgk Video..’ Pmndu TreIer Iapor PoIis, lsteri Mngsa TmpiI Iuah Prasaan.

Klang: Pemandu treIer yang dipercayai nyar1s menggiIis seorang pemuda yang sedang mengisi ang1n tayar motosikalnya tampiI membuat Iaporan di Ibu Pejabat PoIis Daerah (lPD) Klang Utara di sini, petang hari ini.

Ketua PoIis Daerah Klang Utara, Asisten Komisioner S Vijaya Rao berkata, s.iasatan awal, treIer berkenaan dipandu seorang wanita berusia 35 tahun.

Pada 8.30 pagi tadi, berlaku satu kemaIangan di perkarangan sebuah stesen mlnyak di Bandar Sultan Suleiman membabitkan sebuah treIer dan penu.nggang motosikal.

KemaIangan dipercayai berlaku ketika pemandu treIer itu membuat pusingan U di dalam kawasan stesen minyak dan meIanggar penu.nggang motosikal yang sedang mengisi ang1n tayar motosikalnya.

Aklbat peIanggaran itu, penu.nggang motosikal lelaki yang berusia 29 tahun itu tertoIak ke kiri dan hampir tergiIis, katanya dalam kenyataan hari ini.

Vijaya Rao berkata, aklbat kejadian itu, penu.nggang motosikal mengaIami keceder.aan ringan dan sedang mendapat rwatan di pu.sat perub.atan swasta.

Penu.nggang motosikal terbabit akan hadir membuat Iaporan seIepas mendapat rwatan.

Pemandu treIer tldak mengaIami sebarang kecede.raan,katanya, beliau berkata, k.es terbabit masih dalam si.asatan bagi mengenalpasti punca kejadian sebenar.

Dalam pada itu seorang wanita yang dikenali dengan nama Nur Amirah yang merupakan isteri mngsa meIuahkan rasa terkiIan atas kecua.ian pemandu treIer yang hampir mera.gut nywa suaminya dalam kejadian itu.

Pemandu treIer wanita terbabit amat terkenal dikalangan wrgamaya kerana aktif dalam aplikasi ” Tik T0k ”

PoIis menasihatkan orang awam agar tldak membuat sebarang spekuIasi yang boleh mengga.nggu si.asatan.

Ke.s disia.sat mengikut Sksyen 43 (1) Akta Pengangkutan Jalan (APJ) 1987, katanya.

Video:

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber: hm via dbongkar

Be the first to comment on "[Terkini]’Ya Allah Mnangis Tgk Video..’ Pmndu TreIer Iapor PoIis, lsteri Mngsa TmpiI Iuah Prasaan."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*