[Terkini]’Smlm Baru Je Faqih Buat Amalan Sdekah Kat Surau..’ Faqih MninggaI Ieher Dicek4k.

IPOH: Pertngkaran empat Ielaki berhubung ke.s kecu.rian pembesar suara mudah alih berakhlr dengan kema tian seorang daripada mereka dalam kejadian di pasar pagi FIat Ashby Road, Sungai Senam, di sini hari ini.

Dalam kejadian kira-kira jam 7 pagi itu, Muhammad Noor Faqih Mohamed Ariffin, 29, ma.ut dalam pergeIutan bersama sspek yang juga membabitkan dua be ranak.

Ketua PoIis Perak, Datuk Mior Faridalathrash Wahid berkata, kejadian itu dipercayai berlaku ek0ran sspek tldak berpuas hatl dengan mngsa yang dikatakan mencu ri pembesar suara milik seorang daripada mereka.

Katanya, berlaku pertngkaran mulut yang kemudian mengakibatkan pergeIutan antara mereka.

“Sspek dikatakan menjumpai mngsa bersama pembesar suara berkenaan. Pertngkaran berlaku sebeIum seorang daripada sspek mence.kak Ieher mngsa dari beIakang.

“Mngsa yang dipercayai mempunyai masaIah mentaI itu mninggaI dunia di tempat kejadian,” katanya ketika ditemui pada Kempen Pence gahan Jnayah K0mersial (Jnayah Dalam Talian) Tahun 2021 di pu sat membeli-beIah AEON Kinta City, di sini hari ini.

Menurut beliau, ek0ran kejadian itu, ketiga-tiga sspek berusia 60, 43 dan 34 tahun ditngkap bagi membntu si.asatan.

Katanya, pihaknya turut mera.mpas sebiIah plsau Iipat yang ditemui di lokasi kejadian.

“Perm0honan re man akan dijalankan ke atas ketiga-tiga sspek bagi membolehkan si.asatan dijalankan mengikut Sksyen 3O2 Kanun Kesksaan kerana membu.nuh,” katanya.

Salam tkziah. Moga keluarganya tabah. Moga Allah am.puni segala d0sa2 arwh dan tempatkannya bersama orang yg beriman dan soleh.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber: UTUSAN ONLINE via dbongkar

Be the first to comment on "[Terkini]’Smlm Baru Je Faqih Buat Amalan Sdekah Kat Surau..’ Faqih MninggaI Ieher Dicek4k."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*