Iqbal Zulkefli Tidak Sihat? Selalu Menitiskan Air Mata, Jadi ‘Overthinking’

Usahawan muda,Iqbal Zulkefli  berkongsi perkembangan dirinya terkini. Menurut Iqbal, dia kini mudah untuk menitiskan air mata tanpa disedari sehingga terpaksa mengambil ubat yang disarankan oleh doktor.

Mudah Menitiskan Air Mata Tanpa Sedar

Menerusi Insta Stories, Iqbal diminta oleh doktor untuk berehat dan sudah dua minggu mengambil ub4t tersebut. Namun begitu, keadaan menjadi berlarutan apabila dia turut bermimpi menangis ketika sedang tidur.

“Sejak kebelakangan ini saya tiba-tiba jadi mudah menitis air mata tanpa sedar. Doktor berikan ubat tidur supaya saya berehat. Sudah dua minggu saya telan. Tapi terbawa semasa tidur pun saya mimpi menangis. Selalunya saya tak begini.”- Kongsi Iqbal

Tiba-tiba Menitiskan Air Mata Sewaktu Bertugas Di Studio TV

Tambah Iqbal lagi, air matanya pernah mengalir secara tiba-tiba berulang kali sewaktu bertugas di studio TV baru-baru ini

“Baru-baru ini saya bertugas di studio TV, tiba-tiba air mata saya mengalir. Bukan sekali namun berkali-kali bersiaran saya menitiskan air mata.

Saya tidak tahu apakah yang dapat pulihkan hati, emosi dan perasaan saya ketika ini. Hanya berdoa.”- kata Iqbal

Akui Menjadi Sensitif

Iqbal atau nama penuhnya Ahmad Iqbal Zulkefli mengakui telah menjadi sensitif terutama memikirkan orang yang disayangi dan t4kut untuk berasa keh1Langan lagi.

“Saya jadi sensitif fikirkan orang yang saya syang. Saya takut keh1langan lagi. ‘Overthinking’ kalau jauh saya jadi terfikir ‘macam mana kalau orang tu kemal4ngan, kalau orang tu dem4m, atau terjatuh kerusi’.

Sehinggakan saya r1Sau kalau orang tersebut lap4r. Padahal bukannya saya ri1saukan pada budak kecil.”- Kongsi Iqbal

Semoga cepat sembuh Iqbal..

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber: MURAI.MY

Be the first to comment on "Iqbal Zulkefli Tidak Sihat? Selalu Menitiskan Air Mata, Jadi ‘Overthinking’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*