Suami Mningg̷aI Dunl̷a,Tak Smpat Iihat Zuri̷at Sulung, lsteri H̷amiI 8 Bulan Juga P0sitlf C0VlD19.

Pendang : Pemerg.ian Alzuddin Razak turut mendapat perhatian pendakwah terkenal Ustaz Mohammad Yaakub Yusra yang turut mend0akan arwh serta isterinya yang s.arat hamiI 8 bulan kembali smbuh.

Dalam pada itu kawan kawan arwh yang menerima berita ini turut meIuahkan kesedlhan.

Menerima perkhabaran sahabat kita dari IPG Kampus Pulau Pinang batch PISMP 2008-2013 Aizuddin bin Razak telah mninggaIkan kita semua pada jam 10.30 pagi hari jumaat yang mulia selepas bertrung nywa aklbat C0VlD19.

Arwh Aizuddin sekarang berkhidmat di Sekolah Kebangsaan Tanjung Bungah Pulau Pinang, Jnzah Allahyrham dikebvmikan di tanah perkburan Masjid Kampung Tempoyak, Pendang.

Beliau baru minggu lepas disahkan C0VlD19 dan bergntung kepada mesln pernfasan dan pada hari ini kami kehiIangannya, Isterinya Amirah Hasim yang kini sedang s.arat mengndung 8 bulan juga p0sitif C0VlD19.

Beberapa hari lepas arwh smpat memu.atnaik status berkenaan status dirinya, Perkhabaran ini sangat mendvkacitakan hati saya kerana mengenangkan sifatnya yang ceria, keIakar, baik hati dan sentiasa menjadi teman berbicara yang baik.

Semoga Allah mencuc.uri rahmat ke atas r0hnya dan ditempatkannya dalam kalangan orang-orang yang beriman,Seorang sahabat yang baik ketika su.sah dan senang. Semoga Allah swt memberikan ganjaran syurga kepada beliau. Berita ini disahkan oleh adik beliau Nur Syafiqah Razak.

Arwh amat disenangi keluarga dan rakan rakan seorang insan yang sangat baik ramai meIuahkan kesedlhan dengan apa yang menlmpa Aizuddin dan isteri didu.ga oleh pndemik C0VlD19.

Allahuakbar hari yang sangat sedlh, menerima khabar pemerg1an ke alam abadi sahabat dan junior saya di Semporna Sabah saudara Aizuddin Razak beliau disahkan mengldap C0VlD19.

Masih tergia.ng waktu menjemput untuk menyertai satu 0rganisasi kebajikan di Semporna Sabah, Beliau adalah watak penting dalam menghasilkan logo Islamic Charity Club dan beliau juga admin yang create page tersebut.

Banyak penglibatan arwh dalam amal kebajikan ketika kami sama- sama di perantauan, Arwh sangat baik dan tldak pernah menyaklti hati ketika bergu.rau dan berbicara.

Benarlah orang yang baik Allah sayang dan pada hari Jumaat yang mulia ini Allah jmput arwh, Ya Allah aku jadi saksi bahawa arwh seorang yang baik dan berbudi pekerti, engkau amp.unkan d0sa-d0sanya tempatkan dikalangan orang yang beriman. Aamin.- Mohd Hafizi G.

Salam tkziah, semoga isterinya puan amirah tbah menerima uj1an ini.moga dirinya dan kndungan cpat smbuh. Alfatihah buat arwh suaminya.

Sumber: mt via dbongkar

Perhatian! Pihak mymetro.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya. Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "Suami Mningg̷aI Dunl̷a,Tak Smpat Iihat Zuri̷at Sulung, lsteri H̷amiI 8 Bulan Juga P0sitlf C0VlD19."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*