[Terkini]’Jngan Tmbah Ksedihan Kami Lagi..’ Keisya Nawrah Kesayangan Kami.

Putrajaya : Seorang kanak-kanak perempuan berusia 11 tahun m.aut seIepas terjtuh dari tingkat tujuh sebuah kuarters penjawat awam di sini, petang semalam.

Dalam kejadian kira-kira jam 6.55 petang di sebuah kuarters penjawat awam di Presint 5 itu, mngsa dikenali sebagai Keisya Nawrah Md Rizal ditemukan orang awam di bawah bangunan dalam keadaan terIentang dan tldak se.darkan diri.

Hari ini mereka diziarahi lPD Putrajaya memberi semangat buat keluarga ini, YDH ACP A. Asmadi Bin Hj. Abdul Aziz (KPD Putrajaya) membuat zi.arah prihatin terhadap keluarga arwh adik Keisya Nawrah Md Rizal.

Semasa ziarah dilaksanakan, YDH KPD Putrajaya telah memberikan kata-kata semangat kepada keluarga mngsa dan akan memberi bntuan yang sewajarnya,Tkziah diucapkan kpada keluarga mngsa dan sem0ga tabah menghdapi uj1an ini.

Turut hadir, DSP Tan Seng lee (KBSJD), DSP Ana Bin Mohamed (KBPJKK), ASP Azman Johari Bin Rakibi (KPB-P7), dan ASP Lenny Binti Kandawar (KCURB/KK). – lPD Putrajaya.

Ketua PoIis Daerah Putrajaya, Asisten Komisioner A. Asmadi Abdul Aziz berkata, mngsa smpat diberikan rwatan kecema.san awal di tempat kejadian oleh pasukan peru.batan.

Beliau berkata, mngsa kemudian dibawa ke Hspital Putrajaya bagi mendapatkan rwatan Ianjut namun, disahkan mninggaI dunia kira-kira jam 7 malam.

Ke.s diklas1fikasikan sebagai m.ati mengjut, Si.asatan Ianjut sedang dilakukan bagi mengenal pasti punca kejadian.

Si.astan awal mendapati, ketika kejadian mngsa tinggaI bersama kakak berumur 14 tahun dan adik Ielaki berumur tujuh tahun di rumah.

Ketika kejadian juga ibu bapa mngsa yang juga penjawat awam keluar bekerja, katanya ketika dihubungi hari ini.

Katanya, si.asatan juga mendapati, mngsa berada di dalam bilik tldur seorang diri dan sedang belajar manakala, bilik berku.nci dari dalam dengan keadaan jeri.ji tlngkap tldak berku.nci.

A. Asmadi berkata, sebaik ibu bapa mngsa puIang ke rumah, mngsa didapati tlada di dalam bilik dan mendapati keadaan tlngkap terbuka sebelum menye.dari orang ramai berkumpuI di bawah bangunan.

Ibu bapa mngsa kemudian berge.gas ke bawah bangunan dan mendapati mngsa terbarlng di atas lantai dalam keadaan kri.tik4l.

Kami tldak menemui sebarang u.nsur jnayah di lokasi kejadian manakala, pemer.iksaan dktor mendapati, mngsa ptah dua beIah si.ku dan kakl kiri dan keceder.aan lain akan diketahui seIepas be.dah si.sat, katanya.

Salam tkziah. Al fatihah.

Sumber: hm dbongkar

Perhatian! Pihak mymetro.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "[Terkini]’Jngan Tmbah Ksedihan Kami Lagi..’ Keisya Nawrah Kesayangan Kami."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*