[Terkini]PiIu, Baru Sehari BergeIar Suami lsteri, Pengantin Prempuan MninggaI Shari Slpas Bnikah.

Setiap pasangan yang baru berumah tangga pasti mengharapkan agar dapat hldup bersama sehingga ke usia tua.

Namun takdir Allah S.W.T siapapun tldak dapat menya.ngkalnya kerana Dia sudah berkehendak begitu. Kita sebagai manusia harus re.da dengan qada’ dan qadar yang telah ditetapkan.

Jodoh, ajaI, ma.ut ditangan Tuhan
Hal ini telah dirasai oleh seorang lelaki apabila terpksa melalui detlk cukup su.kar dalam hldupnya setelah isteri yang baru sahaja dinikahi mninggaI dunia sehari seIepas itu.

Perkara tersebut dikongsikan seorang pengguna Facebook dikenali sebagai Amaleng Husni apabila berk0ngsi gambar bersama pasangan pengantin di atas pelamin. Menurutnya, sepupunya baru sahaja bergeIar isteri sebeIum meninggaI dunia kees0kan harinya.

Baru umum tarikh nikah Sabtu lalu.

Suami kepada sepupu Amaleng Husni yang dikenali sebagai Akmal Aziz juga baru sahaja memaklumkan tarikh pernikahnya pada 23 Oktober 2021 (sabtu) menerusi Facebook, namun tldak menya.ngka j0dohnya bersama isteri tldak panjang.

De.retan ucapan tkziah diterima.

Menjngah keruangan Facebook wanita itu, dere.tan ucapa tkziah buat keluarga diterima memandangkan Allahyrham baru sahaja bergelar isteri.

Katanya kerana 0kigen tldak sampai ke 0tak.

Walaupun tldak dapat dipastikan pemerg.iannya disebabkan apa, namun ada pihak di ruangan komen mengatakan bahawa Allahyrham meninggaI dunia kerana 0ksigen tldak sampai ke 0tak. Wanita itu dipercayai pngsan secara tiba-tiba.

Sehubungan dengan itu, mu.at naik berkenaan tarikh pernikahan pasangan tersebut telah dipenuhi dengan ucapan tkziah kepada suami Allahyrham dan masing-masing berharap agar lelaki berkenaan tabah menerima ketentuan daripada Allah.

Mereka juga mend0akan agar Allahyarham tempatkan dalam kalangan orang beriman dan r0hnya terus dicucu.ri rahmat.

Salam takziah.

Sumber: Facebook AmaIeng Husni, Akmal Aziz, omm via dbongkar

Perhatian! Pihak mymetro.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "[Terkini]PiIu, Baru Sehari BergeIar Suami lsteri, Pengantin Prempuan MninggaI Shari Slpas Bnikah."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*