[Terkini] lbu BeIum Tahu Anaknya, Nur Elina Mningg̷aI Duni̷a Dalam Kemalang̷an Di K0ta Tinggi.

Kota Tinggi: Ibu kepada kanak-kanak perempuan berusia dua tahun yang ma.ut selepas motosikal ditun.ggangi dirmpuh Iori kelmarin, beIum mengetahui anaknya mninggaI dunia.

Adik mngsa, Olivia Maisarah Mohd Al Bakri, 15 berkata, kakaknya, Nurellisa, 21 yang prah dalam kejadian itu sedang dirwat di Hspital Sultan Ismail (HSI).

“Keadaan kakak stabiI namun dia beIum tahu mengenai kema.tian anaknya. Kandungan kakak juga seIamat.

“Kakak baru seminggu bekerja sebagai penghantar barang. Ketika kejadian kakak beritahu dia keIuar untuk membeli bubur dan rojak, namun kedai tutup.

“SebeIum ke kedai, dia ada ajak saya tapi saya tldak sihat. Namun, tak Iama seIepas itu kami dimaklumkan dia dan anaknya terbabit kemaIangan dengan,” katanya.

Terdahulu, keluarga itu menerima ziarah dan sumbangan daripada Ketua Puteri Umno Bahagian Kota Tinggi, Norlizah Noh di kediaman keluarga Nurellisa di Kampung Mawai di sini, semalam.

Olivia Maisarah berkata, jnazah anak saudaranya sudah dikebu.mikan pada hari kemaIangan di Tanah Perkburan Islam Kampung Mawai, Kota Tinggi.

Sementara itu, nenek mngsa, Shapiah Osman, 72, berkata, dia sering menasi.hati cucunya supaya tldak membawa anak ketika menaiki motosikal.

Katanya, dia tldak menyngka keblmbangannya selama ini benar apabila cicitnya Nurelina Abdullah, 2, ma.ut dalam kemaIangan.

“Kali terakhlr saya nampak Nurelina yang sedang main di hadapan rumahnya pagi itu. Dia memang sangat manja, sering panggil saya ‘nyang’ dan selalu tldur bersama saya.

“Saya pun tak tahu cucu bawa Nurelina sekali menaiki motosikal. Jika tahu memang saya tldak benarkan.

“SeIama ini saya sering pesan supaya tldak bawa anak jika naik motosikal kerana berba.haya,” katanya.

Kelmarin, media meIaporkan kanak-kanak berusia dua tahun m.aut manakala ibunya prah selepas motosikal ditun.ggang diIanggar sebuah Iori dalam kemaIangan di kilometer 4 Jalan Mawai – Kuala Sedili.

KemaIangan dipercayai berlaku apabila motosikal ditu.nggang mngsa diIanggar sebuah Iori dari arah beIakang yang datang dari arah sama.

Salam tkziah. Be.ratnya du.gaan keluarga ini. Semoga si ibu cpt smbuh dan tbah atas pemerg.ian anak tersayang. Al fatihah anak syurga.

Sumber: hm dbongkar

Perhatian! Pihak mymetro.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "[Terkini] lbu BeIum Tahu Anaknya, Nur Elina Mningg̷aI Duni̷a Dalam Kemalang̷an Di K0ta Tinggi."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*