Seorang PoIis Bantuan Mavt Selepas Diseret oleh Sebuah Kereta Tinggalkan Ank yg Masih Kecil

KUALA LANGAT – Seorang polis bantuan mavt selepas motosikal ditunggangnya terbabas sebelum digilis sebuah kereta di Kilometer 21, Jalan Klang-Banting-Port Dickson di sini hari ini.

Mngsa, Muhammad Arif Asyraf Abdul Manaf, 31, yang bekerja di syarikat Amsteel meninggal duniia di lokasi kejadian.

Ia berpunca dan akibat daripada keadaan parah di kepala dan badan dalam kejadian kira-kira pukul 6.30 pagi itu.

Ketua P0lis Daerah Kuala Langat, Superintendan Azizan Tukiman berkata, siasatan awal mendapati kejadian berlaku ketika mngsa yang menunggang motosikal jenis Demak dalam perjalanan ke Banting dari Klang.

Menurutnya, sebaik tiba di lokasi kejadian mngsa telah hilang kawaIan dan terbabas lalu melanggar besi penghadang jalan.

“Aklbat pelanggaran tersebut m4ngsa telah terj4tuh ke jalan raya sebelum sebuah kereta jenis Proton Wira dipandu lelaki berusia 59 tahun g4gal mengelak sebelum mengg1lis m4ngsa.

“M4ngsa yang disahkan meningg4l duniia di l0kasi telah dihantar ke H0spital Banting untuk b3dah si3sat,” katanya ketika dihubungi Kosmo! di sini hari ini.

Tambah Azizan, pemandu kereta yang merupakan pekerja pendawaian elektrik tidak mengalami sebarang kec3deraan.

K3s dis4sat mengikut $eksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan (APJ) 1987.

sumbER:K! ONLINE via cikguain

Perhatian! Pihak mymetro.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "Seorang PoIis Bantuan Mavt Selepas Diseret oleh Sebuah Kereta Tinggalkan Ank yg Masih Kecil"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*