“Dia Tak C̷uri Berbilion2 W̷ang Raky̷at Pun..” ..”

Sejak beberapa hari ini, dia laman media sosial mahupun di dada akhbar, terlalu banyak media yang melap0rkan k1sah terkini tentang Nur Sajat. Ini ber1kutan keny4taan ber4ni usahawan k0smetik kepada media antarabangsa setelah dia berjaya berp1ndah ke Australia.

Agak mengejvtkan, apabila isv ini telah menj4di tvmpuan rakyat Malaysia sehingga trending di laman twitter. Padahal banyak isu semasa yang lebih mvstahak perlu diambil perh4tian di dalam negara. Perk4ra ini turut disedari oleh pel4wak dan pel4kon Harith Iskander.

Hairan Kenapa Orang Taksvb Nak Bvru Sajat

Menerusi akaun Faceb00k nya, dia merasa hairan mengapa Sajat menjadi bvruan begitu serius oleh pihak berkuasa. Sedangkan dia tidak melakukan kesalahan yang besar seperti membv.nuh ataupun mencv.ri berbillion-billion wang rakyat.

“Secara peribadi saya tidak memahami daya t4rik “perbvruan” Nur Sajat ini. Ya, saya tahu mengenai tuduhan “sens1tiviti agama yang menyinggung perasaan” dan saya tidak mem4ndang rendang tentang hal ini.

Yang saya mempersoalkan adalah perlunya mengh4biskan banyak tenaga dan sumber daya untuk membvru seorang ind1vidu yang, sejauh yang saya tahu, tidak membv.nuh sesiapa atau mencv.ri berb1lion-bilion wang rakyat (jika saya salah, betulkan saya).

Tambahnya lagi, dia merasakan pihak tertentu menggukan “boogeymen” iaitu seseorang yang berniat mengalihkan perhatian rakyat Malaysia.

Saya mempunyai perasaan kadang-kadang pihak tertentu menggunakan “bogeymen” (seseorang yang berniat mengalihkan perhatian)

(atau wanita bogey dalam kes ini?) Untuk mengalihkan perhatian dari masalah yang lebih utama dan penting yang HARUS ditangani. Saya tidak tahu … apa pendapat anda semua?”- tulis Harith Iskander

SUMBER:santaiviral

Perhatian! Pihak mymetro.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "“Dia Tak C̷uri Berbilion2 W̷ang Raky̷at Pun..” ..”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*