Baru Sebulan BergeI̷ar Isteri, Wanita Ditemui M̷aut Dipercayai Dic̷ekik Su̷ami Sendiri

Baru sebulan bergelar isteri, seorang wanita ditemui m4ut di dalam bilik tidurnya dipercayai dibn0h oleh suami sendiri di Bangka Selatan, Indonesia.

Memetik laporan media Indonesia, m4ngsa dikenali sebagai Ella Andini berusia 23 tahun itu baru sahaja mendirikan rumah tangga bersama suami, Muhammad Rafli pada 7 September lalu.

Difahamkan, m4yat pengantin baru itu ditemui kakaknya selepas r1sau apabila pasangan suami isteri itu tidak keluar dari bilik mereka selepas mendengar pasangan itu bert3ngkar pada malam hari.

“Kakaknya yang menjumpai m4yat Ella. Dia cvriga bahawa dia tidak men1nggalkan rumah sejak pagi. Pernah mendengar mereka bert3ngkar semalam,” kata saudara m4ngsa dikenali sebagai Susi.

Menurut sumber, sebelum m4yat ditemui, suami m4ngsa, Rafli sempat mengucapkan selamat tinggal sebelum menghiIangkan diri.

Dalam pada itu, Ketua Unit Sias4tan Jnayah Polis, AKP Chandra Stria memaklumkan bahawa pvnca kem4tian masih belum diketahui, namun terdapat Iuka dicek1k pada leher m4ngsa.

Susulan itu, gambar suami m4ngsa juga ini sedang tuIar di media sosial dan berharap kerjasama orang ramai untuk menemui lelaki berkenaan yang did4kwa turut membawa lari motosikal serta barang kemas.

Terkini, Suami Ella sudah dit4ngkap

Menerusi perkembangan terbaru yang dimuat naik di portal lensabangkabelitung, suami yang juga svspek sudah berjaya di t4ngkap oleh pihak Polis Indonesia.

Sehari setelah kehiIangannya, Muhammad Rafli, suami Ela Andini, 24, ditangkap oleh Jatanras Polres Bangka Selatan, pada hari Khamis petang, 21 Oktober 2021 di Kabupaten Bangka.

EIla Andini adalah m4yat wanita yang ditemui di kediaman ibu bapanya di Jalan Teratai, Desa Teladan, Daerah Toboali, pada hari Rabu petang, 20 Oktober 2021.

Pada waktu kejadian Muhammad Rafli tidak berada di rumah, jadi polis resort Bangka Selatan melakukan penc4rian untuk suami Ella Andini.

Pencarian suami Elia terbayar. Berdasarkan ini yang diterima oleh media, Muhammad Rafli ditemukan di sebuah kebun kelapa sawit di Kabupaten Bangka.

Dalam foto yang diedarkan oleh akaun Jatanras dari Polis Basel, seorang lelaki yang disyaki sebagai Muhammad Rafli sedang dit4ngkap oleh polis.

Ketua Polis Bangka Selatan AKBP Joko Isnawan, ketika dihubungi wartawan, hanya menjawab sebentar. Namun, dia mengesahkan bahawa orang yang dit4ngkap adalah Muhammad Rafli.

“Insya Allah, bro. Datang saja ke balai polis ketika kami meIepaskannya (sidang media), “kata ketua polis dalam pesanan WhatsAppnya.

Sumber: Tribunnews, Redaksi via topnewsdaily24

Perhatian! Pihak mymetro.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "Baru Sebulan BergeI̷ar Isteri, Wanita Ditemui M̷aut Dipercayai Dic̷ekik Su̷ami Sendiri"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*