Aw̷al Ken̷al Secara Onlin̷e, Tak S̷angka R̷amai Teg̷ur Waj̷ah Tun̷ang Iras Daler Yusuf

Memandangkan sebelum ini banyak masa dihabiskan terkurung di rumah kerana pelaksanaan PKP, ramai yang mengambil inisiatif mencari kenalan baru melalui sosial media termasuklah aplikasi dating. Bermula sekadar kawan ataupun sehingga kena ghosting, bermacam cerita yang boleh terjadi sepanjang perkenalan di atas talian ini. Baik atau buruknya bergantung kepada pembawaan diri seseorang. TOnton video dibawah Awalnya berkenalan secara suka-suka dekat aplikasi…Tak sangka serius sampai dah bertunang Namun tak sangka, rupanya ramai juga yang betul-betul serius bertemu pasangan menerusi platform tersebut seperti dikongsi dalam video TikTok ini. Perkenalan yang hanya bermula secara-suka-suka akhirnya kini sudah pun di titik bahagia apabila Nur Hazlyn dan juga Aman Tajuddin mengambil keputusan untuk mengikat tali pertunangan.

@mhazlynn

Thank you for everything ❤️

♬ sahabat tak akan pergi betrand x anneth – sadvibes🥀

Wajah encik tunang pula jadi perhatian…Dikatakan cukup iras pelakon Daler Yusuf Dalam majlis bahagia tersebut, ibu kepada Aman turut hadir untuk sesi menyarungkan cincin. Akan tetapi, banyak mata tertumpu pula kepada pemuda berkenaan dikatakan cukup iras seperti pelakon kacak Daler Yusuf yang berketurunan Uzbekistan. Ingatkan adik beradik, semua muka sama dari mak ke bakal menantu…Jodoh kuat ni Video:

@mhazlynn

Sekarang dah jadi ex boyfriend 😜

♬ original sound – Cikk Suue – cun🅰️

Sumber: TikTok mhazlynn Via KD Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak! PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut: Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment on "Aw̷al Ken̷al Secara Onlin̷e, Tak S̷angka R̷amai Teg̷ur Waj̷ah Tun̷ang Iras Daler Yusuf"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*