[VlDEO] Fauzi Nawawi Mnt̷a Ma̷af Cerita Bab̷ak P̷anas, Suami Raja Farah Pertah̷an M̷aruah lsteri

Sejak beberapa hari lepas, tuIar di media sosial berkenaan satu cuplikan video dari saIah satu talkshow di Astro Warna yang menghimpunkan beberapa hero filem Melayu yang bercerita tentang pengalaman sepanjang bergelar peIakon.

Walau bagaimanapun, ia menjadi p4nas apabila ada yang memuat naik kembali video tersebut dimana ketika itu aktor, Fauzi Nawawi berk0ngsi tentang Iakonannya ketika menjayakan babak p4nas bersama seorang peIakon wanita.

Apa yang merisaukan adalah perbualan seperti itu ditayangkan di kaca televisyen dan menjadi perdeb4tan ramai kerana ia sangat tdak sopan serta boleh menjtuhkan m4ruah seseorang.

Menjadi individu yang diperkataan dalam perbualan tersebut, Raja Farah bersama suaminya telah mengeluarkan kenyataan di laman lnstagram sebagai memberi respon kepada ‘kisah’ yang diceritakan oleh Fauzi Nawawi.

Suami kepada seIebriti wanita itu, Iskandar Ismail telah tampil mempertahankan m4ruah isterinya. Dia memaklumkan yang sepatutnya individu tersebut tdak meng4ibkan mana-mana wanita walaupun dia sedar apa yang diucapkan merujuk kepada karya seni.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Mama to Imran & Ilham Iskandar (@rajafarahraziz)

Enggan memperpanjangkan lsu, Raja Farah dan suami berharap agar perkara ini tdak belarutan dan berlapang dada dengan video yang viraI itu.

Mereka juga tidak mahu ada sebarang permvsuhan hanya disebabkan video tersebut.

Sedar akan keterIanjuran terhadap kata-kata yang keluarkan, aktor Fauzi Nawawi telah membuat permohonan m4af kepada pasangan tersebut dan mengakui kesiIapannya.

Dia juga tdak menyangka bahawa video tersebut tuIar kerana pernah memohon pihak penyiar untuk mem0tong bahagian tersebut sebelum ini.

Dalam video permoh0nan m4af itu juga, Fauzi memaklumkan turut mem4afkan mereka yang mngutuk serta berkata tdak baik kepadanya.

Video:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by FauziNawawi (@theonlyfauzinawawi)

Video

Sumber: Twitter FayyanFreaks, lnstagram rajafarahraziz, theonlyfauzinawawi, OMM

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment on "[VlDEO] Fauzi Nawawi Mnt̷a Ma̷af Cerita Bab̷ak P̷anas, Suami Raja Farah Pertah̷an M̷aruah lsteri"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*