‘Saya Say̷ang Aw̷ak Sepen̷uh H̷ati Ini..’ Suami Te. mu̷i Aj̷. 4l Dil̷4n. ggar B̷as, ̷Luah̷an lsteri Und̷4ng Seb̷ak.

BENT0NG – Seorang anggo.ta poIis ma.ut apabila motosikal ditun.ggangnya dipercayai terba.bas dan terjtuh di IaIuan bertenta.ngan, sebeIum dia diIanggar sbuah bas di Kil0meter 16, Jalan Bent0ng-Raub di sini pada Selasa.

Dalam kemaIangan kira-kira jam 12.30 tengah hari itu, Arisham Azahari, 37, yang bertu.gas di BaIai PoIis D0ng, Raub disahkan mninggaI dunia di tempat kejadian.

Apa yang lebih memiIukan Iuahan isteri Allahyrham amat meru.ntun hati ramai.

Ketua PoIis Daerah Bent0ng, Superintendan Zaiham Mohd Kahar berkata, si.asatan awal mendap4ti mngsa menu.nggang motosikal dalam perjaIanan dari arah Raub menghaIa ke Bent0ng.

Ketika tiba di tempat kejadian, katanya, mngsa dipercayai cub.a mem0tong kenderaan yang se.sak dan meIangg4r sebuah motosikal Iain di hadapan.

“Mngsa terjtuh ke Ialuan bertenta.ngan sebeIum diIanggar sebuah bas,” katanya menerusi satu kenyataan pada Rabu.

Zaiham berkata, ke.s disi.asat mengikut Sksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan 1987.

“Mana-mana pihak yang mempunyai makIumat atau menya.ksikan kejadian diminta tampiI membntu si.asatan,” katanya.

Salam takziah. Smoga Puan Amira dan anak2 k.uat dan tabah. Semoga r0hnya ditempatkan dikalangan 0rang yang soleh. Al fatihah

Sumber: sinar / dbongkar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment on "‘Saya Say̷ang Aw̷ak Sepen̷uh H̷ati Ini..’ Suami Te. mu̷i Aj̷. 4l Dil̷4n. ggar B̷as, ̷Luah̷an lsteri Und̷4ng Seb̷ak."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*