“Adik Fawwaz Ditlmp̷a Petl Ais 1.8 Meter,” – Lapan Bulan Berjvang Untuk Terus Hidup, Ini Cerita Dikongsi Fedtri Yahya

Fedtri Yahya menerusi perkongsian di laman Instagram menyatakan rasa seb@k dengan keadaan adik Muhammad Fawwaz Adli, 6 yang terl@ntar dipercayai p@rah selepas dih3mpap pet! ais pada 12 Julai tahun lalu.

Jelasnya, sehingga kini, empat pemb3d@han telah dilakukan sejak ins!den berlaku dan d0ktor meramalkan Fawwaz tiada h@rapan untuk sembvh.

“Adik Fawwaz dit!mpa peti a!s 1.8 Meter. Sudah 4 kali jalani pemb3dahan sejak Julai tahun lalu. Doakan kesembvhannya. Ibu ayah tak dapat bekerja buat sementara waktu kerana fokus penjagaan anak. Mereka berniaga air balang di Nilai. .

No akaun maybank:

562263547454 Mohd Bukhari

( bapa ),” kongsinya.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by AHMAD FEDTRI YAHYA (@fedtriyahya)

“Hampir 8 bulan berjvang, bukan sedikit keg3lisahan yang di@lami. Pernah diramal ‘tak ada harapan’ kerana keadaan yang begitu tervk – d3mam, s4wan, kurus mel4mpau.

“Namun Allah terus mengurniakan usia dan nafas. Kita tak tahu doa siapa yang m@kbul, jadi ayuhlah berdoa untuk adik Fawwaz,” jelasnya lagi.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by AHMAD FEDTRI YAHYA (@fedtriyahya)

Menerusi muat naik di laman Facebook bapa kanak-kanak ini, Mohd Bukhari, d0ktor mengesahkan anaknya meng@lami m@salah pend4rahan di kep@la dan kek3jangan s@raf. Malah keadaannya akan kekal begitu.

ASSALAMUALAIKUM.HARINI HARI KE 42 FAWWAZ MENDAPAT R4WATAN DI H0SPITAL TUANKU AZIZAH KUALA LUMPUR.T@HAP KESIHATAN…POSTED BY MOHD BUKHARI ZAINAL ANUAR ON MONDAY, JANUARY 27, 2020

Foto : Instagram Fedtri Yahya & FB Mohd Bukhari

Sumber: MH dbongkar

Perhatian! Pihak mymetro.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "“Adik Fawwaz Ditlmp̷a Petl Ais 1.8 Meter,” – Lapan Bulan Berjvang Untuk Terus Hidup, Ini Cerita Dikongsi Fedtri Yahya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*