(Video) Ketika Dia Sed̷ang H̷antar Bar̷ang Dekat Rumah Pelanggan Tiba Tiba Muk̷a Dia Berubah Bila Dengar ‘Sesu̷atu’ Dekat Situ

Sekarang kita di bulan Disember 2020 dan lagi beberapa minggu berakhirlah tahun 2020. Sudah semua sedia maklum peredaran dan kemajuan teknologi bergerak pantas.

Teknologi yang ada sekarang kebanyakkannya memudahkan urusan seharian kita. Tetapi ada juga teknologi yang tidak diketahui orang sehingga bila mereka jumpa sudah pasti perasaan pelik akan muncul.

Tidak lupa juga pada zaman sekarang permintaan jualan online telah menlngkat naik tinggi. Perniagaan online sudah semestinya mempunyai untung yang besar. Tetapi jangan lupa untuk berniaga online sudah pasti peniaga akan mengharapkan penghantaran yang terbaik (delivery).

Bermacam macam syarikat yang telah muncul untuk memenuhi kehendak peniaga supaya produk mereka selamat sampai di tangan pelanggan.

Tapi untuk penghantar (delivery) sudah pasti timbul kesvlitan apabila barang yang nak diserahkan tiba tiba tiada orang dirumah. Ini kisah apa yang terjadi kepada seorang lelaki yang menjadi penghantar barang.

Penghantar Barang Terkejvt Tiba Tiba Keluar Suara

Seorang pengguna Facebook bernama Amy Rahim telah memuat naik satu rakaman video CCTV menunjukkan seorang penghantar barang (parcel) lelaki datang ke rumah.

Ketika penghantar barang itu ingin menyerahkan bvngkusan di rumah tiba tiba dia terdengar satu suara. Tengok belakang, kiri dan kanan tiada orang jadi dimana datang suara itu?

” Ok Bang, Baling Je.. Letak Je”

Rupa rupanya suara itu datang dari CCTV .. Hahaha! Sudah pasti terkejvt lelaki itu. Netlzen terhibur dengan re4ksi muka penghantar barang itu.

Tapi syukur, barang selamat sampai dan penerima pun nampak dengan jelas.

Video tersebut sejak dimuat naik pada 3hb Disember lalu telah mendapat lebih dari 22oo tanda suka dan lebih dari 3000 jumlah perkongsian.

Jom lihat video tersebut..

Klik disini

jika tiada dibawah

KOMEN NETlZEN

“HIDUP ZAMAN SKRG SEMUA DIHUJUNG JARI. BUAT APA PASANG CCTV TAPI MONITOR PSANG LETAK KAT RUMAH.. KAN SENANG PASANG CCTV TP MONITOR DRI HP. KAU NK CAKAP KAU NK NYANYI NAK AJAK GURAU PON BOLEH TW. YG PENTING GMBAR CLEAR SUARA CLEAR!RECORD PLAYBACK BOLEH TAHAN SELAMA 4-5BULAN TW!”

“Aku baru kena kemarin hantar air mineral kat hotel bajet..Org nya xda kat kaunter pintu nak masuk kunci so aku call ckp nak anta air,brother tu siap bg pasword bukak pintu.dah siap letak air kat kaunter tiba2 ada suara ckp bang air mineral je ke?lah4nat terperanjat aku..blur kejap dibuatnya…”

“Mantap ni. Bleh try ckp dgn per0mpak kalau nmpk dorg nk msok umah”

MANA NAK DAPAT CCTV NI?
Mesti ada yang tanya mana nak dapat CCTV tersebut. Amy Rahim turut meletakkan detail tentang CCTV tersebut. Apa apa contact lah dia ye .. (bukan iklan berbayar ye) hehe!

Artikel From : AwattSyeikhh Network

Be the first to comment on "(Video) Ketika Dia Sed̷ang H̷antar Bar̷ang Dekat Rumah Pelanggan Tiba Tiba Muk̷a Dia Berubah Bila Dengar ‘Sesu̷atu’ Dekat Situ"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*