[Video] ‘Itu bukan an̷ak saya, ini bukti isteri saya Cur̷ang selama 3 tahun dengan k̷awan saya sendiri’

Viral di media soslal video seorang suami mendkwa isterinya yang sedang h4mil anak lelaki lain dalam pengumuman yang dibuatnya di majlis ‘baby shower’.

Pendedahan itu bukan sahaja mengejvtkan isterinya, malah membuatkan para tetamu yang hadir termasuk lelaki yang cur4ng dengan isterinya, terkejvt dan mendengar penjelasan si suami dengan penuh rasa ingin tahu.

Kejadlan itu dipercayai berlaku di Bolivia berdasarkan bahasa yang digunakan dalam video tersebut. Si suami terdahulu mula memperkenalkan pegvamnya dan mereka mempunyai bukti kukvh yang menunjukkan wanita h4mil itu telah menduakan suaminya selama ini.

“Ini adalah pegvam saya. Kami mempunyai dokumen di sini. Seperti mana yang anda semua tahu, saya mengharapkan kelahiran bayl lelaki. Di sini, lihatlah, saya mempunyai keputusan ujian keh4milan dan anda tahu yang saya bakal menjadi seorang bapa tidak lama lagi.

“Tetapi tahu tak, anda terlepas pandang perkara penting. Ini bukti (gambar ultrasound) yang menunjukkan dia (isteri) bukan h4mil empat bulan, tetapi dia sebenarnya h4mil enam bulan,” katanya.

Bukan itu sahaja, malah dia memaklumkan isterinya telah cur4ng dengan lelaki berkenaan yang merupakan rakannya sendiri selama tiga tahun.

Bakal ibu itu mula gelisah dan meminta suaminya untuk berhenti berkata dan berbincang mengenai perkara itu di luar. Tetapi suaminya nekad untuk meneruskan pended4han itu.

Pegu4mnya kemudian menunjukkan video rakaman kamera litar tertutup (CCTV) melalui komputer rlbanya kepada orang ramai di mana si isteri sedang bersama dengan pasangan cur4ngnya yang hanya bertuala keluar dari bilik mandi. Lelaki per9sak rumah tangga itu juga berada dalam majlis yang sama, duduk tidak jauh daripada si isteri.

“Itu bukan anak saya, majlis baby shower ini adalah untuk mereka berdua,” kata si suami lagi menyebabkan isterinya mula menangls kerana kecur4ngannya sudah terb0ngkar dan kali ini dia tidak dapat melarlkan diri lagi.

 

 

Pended4han itu mula menyebabkan majlis tersebut menjadi hvru hara tatkala dia berkata, “Majlis ini bukan untuk saya, tetapi untuk mereka berdua dan saya akan pergi dari sini.”

Si suami mula melangkah menlnggalkan majlis, sambil dikej4r oleh isterinya yang cuba memujuk biarpun mengetahui kesal4han seperti itu adalah amat svkar untuk dimaafkan.

Sementara itu, tetamu yang lain mula melepaskan kem4rahan mereka pada lelaki b0tak berbaju merah itu. Dia dipvkul dan mukanya dic4mpak dengan kek.

Sumber: The Sun Via tranformasi

Be the first to comment on "[Video] ‘Itu bukan an̷ak saya, ini bukti isteri saya Cur̷ang selama 3 tahun dengan k̷awan saya sendiri’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*