[Terkini] Timbalan Ketua BIai PoIis, Srjan M̷aj0r RosIi Mask̷an, Mningg̷aI Ktika lmamk̷an Solat.

Anggota polis yang mengimamkan solat Subuh di surau di Batang Kali, Hulu Selangor, pagi tadi menlnggal dunia.

Rosli Maskan, 56, yang juga Timbalan Ketua Balai Polis Goh Tong Jaya menlnggal dunia pada 6.15 pagi, di Surau Al-Muttaqim, Tamu Hill Park, Batang Kali selepas dilap0rkan meng4lami mas4lah jantvng.

Difahamkan, ketika kejadlan arw4h sedang mengimamkan solat subuh sebelum r3bah secara tiba-tiba.

Ketua Polis Daerah Hulu Selangor Superintendan Arshad Kamaruddin berkata, Allahy4rham berpangkat Sarjan Major r3bah pada rakaat pertama solat Subuh.

“Allahy4rham Sarjan Major Rosli Maskan, 56, bertugas di balai polis berkenaan sejak dua tahun lalu dan sentiasa komlted dalam melaksanakan tugasnya sebagai Timbalan Ketua Balai Polis.

“Pihak Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Hulu Selangor, khususnya Balai Polis Goh Tong Jaya, amat merasai kehil4ngannya dan akan berusaha memberikan bantuan kepada warlsnya selepas ini,” katanya ketika dihubungi hari ini.

Jen4zah kemudian dibawa ke Hospital Kuala Kubu Bharu, untuk ujian sarlngan C0vid-19.

Allahy4rham Rosli yang menlnggal kan seorang balv Rossilawati Abd Rahim dan empat anak akan dikebumlkan di Tanah Perkvburan Islam, Kampung Kuantan, Batang Kali.

sumber: hmetro

Perhatian! Pihak mymetro.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "[Terkini] Timbalan Ketua BIai PoIis, Srjan M̷aj0r RosIi Mask̷an, Mningg̷aI Ktika lmamk̷an Solat."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*