Pernah sekali dia ug̷ut saya nak main dengan perempuan kalau saya t̷idak ben̷arkan dia pergi memanc̷ing

salam semua. sudi ke akak2 baca luahan hati saya. saya takde tempat nak meluah. Allahuakhbar. Suami saya kaki pancing. saya ada seorang anak berusia 1tahun 4 bulan. dan sekarang saya sedang mengandvng lagi dalam 5 minggu. suami saya baru lepas habis kerja. sekarang dia tengah cuti. dan sekarang saya pula tengah mengasuh anak org untuk mencari sedikit rezeki untuk keluarga kami ni..

Suami saya trun rumah pergi mancing 25. 9. lepastu jam 4.30 ptg saya call suruh balik sebab badan saya p3nat jaga anak. jam 7.30 petang dia balik dan dia ada bebel2 saya sebab dia tak puas lagi mancing saya dah call suruh dia balik. dan semalam 26.9 lagi sekali dia turun pagi untuk pegi mancing sampai jam 7 pagi 27.9 dia belom balik rumah.. em0si saya tergangu..

Dah banyak kali dia tmpar muka saya sebab saya h4lang dia memanclng. Dia tak suka saya cakap tak boleh pegi manclng dah lepas ni. atau semua berkenaan manclng. mesti saya gadvh dan pvkul saya. pernah sekali dia pkvl saya lepastu terkene anak saya sekali, kami sama2 menangls dan beberapa jam bile saya ugvt nak balik kg dan rep0rt p0lis dia akan mitak maaf balik.. saya calr balik. allahuakhbar.

Dulu saya agak cembvru dengan dia kalau2 dia pandang pompuan ke ape.. dah 6 tahun brsama, sampai satu tahap saya fikir, ” ambik la kalau pompuan2 tu suka suami saya, sebab dia tak tahu lagi sikap suami saya macam mane. muka manis, hensem. kesian kalau pompuan single yang lawa boleh dekat suami saya.. mesti nasib dia pon akan sama dengan saya..

Akak2 doa kan kandungan saya yang ni selamat je. saya dah taknak tek4nan, sebab tu saya luah dalam ni.. kandungan saya haritu dah gcgur, mngkin sebab saya bnyk str3ss, asyik menangls je sebab suami saya suka pegi memanclng lepastu tak reti nak balik rumah. saya tak mengharap rumahtangga kami akn baik kalau dia stop memancing demi em0si saya yang sedang hamil dan ada anak kecik.

Saya redha andai nye jodoh kami tak sampai kehujung ny4wa. Pernah sekali dugut saya nak main dengan perempuan kalau saya tidak benarkan dia pergi memancing dan saya harap semua doa kan yang terbaik untuk suami saya, semoga allah buka hati dia. mungkin bes0k dia akan memncing lagi. saya dah takde kekuatan untuk mel4wan dengan badan saya p3nat sekarang.

Untuk suami diluar sana. disebalik hobi mu yang mahal itu, ada beberapa keping hati juga yang harus kau hargai. bersyaukur lah jika suami awak tak ade hobi macam ni. saya sikit pon tak rasa bangga. terima ksih semua dan admin..

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Sumber:sostomato

Be the first to comment on "Pernah sekali dia ug̷ut saya nak main dengan perempuan kalau saya t̷idak ben̷arkan dia pergi memanc̷ing"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*