Tiada duit nak beli svsu… Fairuz A Rafiq ‘struggle’ besarkan anak seorang diri lepas ceral dengan Galih Ginanjar

PELAKON Fairuz A Rafiq berkongsi pengalaman pilu sepanjang membesarkan anak tunggalnya, King Faaz selepas berc3rai dengan suami, Galih Ginanjar pada 2014.

Menurut laporan Suara.Com, Fairuz berkata dia bekerja keras menyediakan keperluan anak lelakinya itu sehinggalah bertemu jodoh dengan Sonny Septian.

“Selama saya membesarkan Faaz, ada satu masa saya tidak mampu beli svsu… saya buat apa sahaja kerja yang halal dari pagi sampai saya tak ada masa sendiri.

“Yang penting saya boleh besarkan Faaz, bagi dia sekolah dan bahagiakan dia. Alhamdulillah sampai sekarang saya boleh beri dia kebahagiaan. Kemudian datang pula Sonny yang melengkapkan kehidupan dan kekosongan kami.

fairuz 1

Fairuz bersama suami, Sonny dan anak King Faaz.

“Saya bersyukur dapat besarkan dia jadi anak yang baik dan tahu agama. Saya tak pernah burukkan bapanya, sampai sekarang saya tak pernah bercakap benda itu.

“Tapi setiap kali berbual dengan Faaz, dia seperti tahu ibunya ini tersaklti, dari dulu dia merasakan hal itu. Tapi apa pun yang berlaku ini membuatkan saya jadi kuat… saya kuat kerana dia (Faaz),” katanya dalam program Okay Boss Trans7.

Selepas berc3rai dengan Galih, Fairuz berkahwin pula dengan Sonny pada 21 Mei 2017.

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : mstar

Be the first to comment on "Tiada duit nak beli svsu… Fairuz A Rafiq ‘struggle’ besarkan anak seorang diri lepas ceral dengan Galih Ginanjar"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*