‘Hari Ini Our Anniversary, Jadi Pula Macam Ni’ – Eina Azman, Suami Pos1tif Cov1d-19

 

 

Pelakon cantik, Datin Paduka Eina Azman menerusi posting di laman Instagram memaklumkan dirinya dan suami pos1tif c0v1d-19 selepas menjalani ujian saringan. Paling menyed1hkan lagi apabila hari ini merupakan hari ulang tahun perkahwinan mereka.

‘Macam nak gugvr jantvng’

Pelakon ini memaklum dirinya bersama suami serta dua lagi pembantu rumah didapati pos1tif c0v1d-19. Dia juga tidak sangka akan menerima keputusan sedemikian sedangkan minggu lalu mereka telah membuat ujian saringan dan mendapat keputusan negatif. Paling menyed1hkan apabila Eina melihat anak lelakinya yang dalam keadaan menang1s ketika membuat ujian calitan itu.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by 𝑬𝒊𝒏𝒂 𝑨𝒛𝒎𝒂𝒏 (@eina_azman)

“Salam semua. Dukacita saya ingin maklumkan saya, suami dan 2 bibik saya, Bik Mega dan Bikna didapati pos1tive c0v1d-19. Macam nak gugvr jantvng ni bila dapat result. Sebab saya selalu buat c0vid test. Even last week saya dan suami baru saja buat c0v1d test sebelum buat svrgery and result yang keluar negative.

Saya taktau macam mana dalam seminggu saya boleh kena. Sed1h ya amat bila terpaksa tengok Aubreykarl buat c0v1id test dengan menang1s. Saya memang tak sampai hati tengok. Sementara tunggu result hati ni r1sau sangat fikir apa jadi kalau kena dekat Aubreykarl or bibik-bibik? Macam mana nak handle?

Ya allah taktau nak cakap macam mana. Tapi Alhamdullilah nasib baik Aubreykarl negative dengan kakak saya Wenny Azman. Sekarang saya dah mula dem4m pan4s dan dah start batvk. Cuma keadaan suami saya kurang okay sebab dem4m terlalu pan4s dan oxygen dia turun naik. So every 2 days kami kena pergi hospital untuk jumpa doktor untuk monitor dan X-ray.”

 

Stay strong!

Ujar Eina lagi, dia juga tidak sangka akan menerima ujian ini pada hari ulang tahun perkahwinannya bersama suami. Eina bagaimanapun reda dan berdoa agar keadaan kembali pulih seperti sedia kala.

Pelakon ini turut meminta mana-mana individu yang telah bertemu mereka atau kontak rapat untuk segera melakukan ujian calitan c0v1d-19.

“Hari ini pula our anniversary jadi pula macam ni. Ya Allah memang speechless. Apapun saya percaya ini semua ketentuan Allah dan kami terima dengan hati yang terbuka. Saya minta tolong semua doakan untuk kami sekeluarga bersama bibik-bibik semua kembali sihat seperti biasa.

Kepada sesiapa yang close contact dengan kami if rasa tak sihat tolong pergi swab test ya. If anyone yang ada experience dengan c0vid tolong share kalau ada apa-apa petua yang boleh kami amalkan. Anyway Happy Anniversary Sayang Ku Dato Paduka Kaiser tiada apa yang I minta hanya doa I nak you sihat semula macam biasa. Stay strong we can do this together. Love you so much sayang.”

Sumber: Eina Azman

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : OHBULAN

Be the first to comment on "‘Hari Ini Our Anniversary, Jadi Pula Macam Ni’ – Eina Azman, Suami Pos1tif Cov1d-19"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*