Suami Cer4ikan Isteri Kerana Ambil V4ks!n, Ini Komen Fizo Omar

 

Tular di media sosial milik Fizo Omar yang memuatnaik foto perbualan seorang wanita di Instagramnya, di mana kandungan perbualan tersebut menyentuh mengenai vaksin dan perceraian.

Suami Larang Isteri Ambil Vaksin, Jatuh Talak Kalau Ambil

Berdasarkan kandungan mesej yang dikongsikan di akaun Instagram Fizo itu, menunjukan bahawa wanita tersebut telah mengambil vaksin dan berbual dengan suaminya mengenai vaksin.

Dalam mesej berkenaan wanita tersebut tidak menyangka suaminya tidak memberi keizinan untuk mengambil vaksin, jika ambil juga akan jatuh talak.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by fizoomar (@fizoomar)

“Salam cik puan. Saya nak tanya sesuatu boleh?

Saya ada mengambil suntikan vaksin dos pertama secara senyap kerana suami tak nak (kebetulan kami tengah pjj. saya ambil pada selasa lepas.

Hari ni ketika berborak dengan suami pasal vaksin, beliau berkata jangan ambil vaksin, kalau ambil juga jatuh talak. Adakah ia di kira sudah jatuh talak?”

Fizo Omar Kesal Kaum Suami Salah Guna Kuasa

Melihat kandungan perbualan mesej tersebut membuatkan Fizo Omar meluahkan rasa kesal kerana terdapat kaum suami yang menyalahgunakan kuasa terhadap perkara sebegini.

“Kalau betullah wujudnya si suami macam ni kan..

Abe Joe tak boleh sentuh pasal hukum ni tapi sebagai lelaki, awak salah guna kuasa sebagai seorang suami tu bro. Kot yea awak #antivaksin sekalipun, bukanlah sampai tahap jatuh talak bro.”

Selain itu, Fizo Omar juga menyatakan pengambilan vaksin bukan paksaan dan ianya adalah hak individu itu sendiri.

“Pasal vaksin ni memang bukan paksaan dan hak individu tu sendiri, tapi saya pernah tanyakan pada ustaz dan jabatan agama.

Sekiranya kita tak ambil dan keputusan kita itu boleh membahayakan dan memudaratkan orang lain, hukumnya HARAM di sisi agama kita. Itu apa yang saya diberitahulah”

Jika situasi seperti yang dikongsikan oleh Fizo Omar ini benar, ianya adalah perbuatan yang tidak wajar dan sang suami juga kelihatan tidak matang.

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : murai

Be the first to comment on "Suami Cer4ikan Isteri Kerana Ambil V4ks!n, Ini Komen Fizo Omar"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*