Timang Cahaya M4ta Kelima, Aura Dan Wajah Cantik KRISTINE HERMOSA Curii Tumpuan!

Walau sudah lebih 20 tahun berlalu namun aura dan wajah cantik Kristine Hermosa dalam drama popular Filipina, Pangako Sa’yo masih terpahat kemas di hati peminat hingga ke hari ini. Pernah mencipta fenomena di Malaysia menerusi rantaian drama bersiri tersebut, Kristine kembali digandingkan bersama aktor utama Pangako Sa’yo iaitu Jericho Rosales menerusi Sanay Wala Nang Wakas sekitar tahun 2003.

Khabarnya kerana kerap bertemu di set penggambaran, Kristine dan Jericho pernah menjalin hubungan cinta.

Kristine yang bakal meniti usia 38 tahun pada 9 September nanti menikmati hidup bahagia di samping keluarga tersayang. Tidak hanya dikurniakan seorang suami yang romantik dan penyayang, Kristine cukup bertuah kerana turut mempunyai empat cahaya mata yang comel dan bijak!

Lebih istimewa, aktres yang dilahirkan di Masbate, Filipina ini selamat melahirkan anak kelima pada 3 Ogos lepas.

Berita gembira tersebut dikongsikan Kristine di media sosial miliknya 5 Ogos lalu sambil memuat naik gambar di dewan bedah sambil ditemani suami tercinta, Oyo Sotto.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kristine Hermosa-Sotto (@khsotto)

 

Sudah pun mengetahui jantina bayi sejak membuat pendedahan kepada peminat sekitar bulan Mac, nampaknya hasrat anak sulung perempuan Kristine untuk mempunyai adik perempuan tidak kesampaian kerana keluarga besar ini dikurniakan bayi lelaki yang diberi nama Vittorio Isaac.

“To our new born Vittorio Isaac, you are a beautiful blessing and another reminder of His faithfulness. You are a miracle. Your siblings adore and love you.”

 

 

Kristine dan Oyo Sotto berkahwin pada Januari 2011 selepas lebih setahun bercinta. Pasangan ini juga dikatakan mula berkenalan pada tahun 2004 ketika sama-sama menjayakan drama ‘Enteng Kabisote’. Oyo merupakan anak kepada pelakon komedi veteran Filipina, Vic Sotto.

Sebelum berkahwin, Kristine dan Oyo nekad mengambil seorang bayi lelaki sebagai anak angkat mereka yang diberi nama Kristian Daniel Sotto yang kini berusia 13 tahun. Mereka kemudian menerima kehadiran anak kandung sulung, Ondrea Bliss Sotto pada tahun 2011.

Tiga tahun berikutnya, Kristine melahirkan Kaleb Hanns Sotto dan Marvic Valentin Sotto II pada tahun 2016.

Bersama anak angkat mereka, Kristian Daniel Sotto yang kini berusia 13 tahun
Ini merupakan perkahwinan kedua Kristine. Terdahulu, Kristine pernah berkahwin dengan Diether Ocampo namun bercerai pada tahun 2009.

Pemilik nama Kristine Hermosa Orille-Sotto ini mula bergelar anak seni sejak tahun 2000 dan merupakan anak kedua daripada empat beradik. Difahamkan Kristine mewarisi kecantikan ibu tersayang yang mempunyai darah kacukan Sepanyol sementara bapanya pula berketurunan Filipina – Cina.

 

Sumber:News ABN CBN

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : dnq.pw

Be the first to comment on "Timang Cahaya M4ta Kelima, Aura Dan Wajah Cantik KRISTINE HERMOSA Curii Tumpuan!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*