Netizen Terhibur, Frontliner Turut Tiru Aksi Viral Terbang Masuk Tingkap

Video aks1 perempuan cuba masuk kereta yang bergerak melalui tingkap dan menunjukkan situasi belakang tabir bagaimana video tersebut dirakam telah pun viral baru-baru ni.

Ramai juga netizen yang tidak melepaskan peluang untuk remake video tersebut termasuklah frontliner. Dalam perkongsian @nazimjurufoto, dia telah memuat naik video di akaun Tiktoknya yang memaparkan dia membuat semula aksi tersebut bersama rakan-rakannya.

“Bagi chance la”

Nazim yang merupakan petugas barisan hadapan telah remake video yang hampir sama dengan video yang viral bersama tiga orang rakan frontlinernya yang lain. Apa yang menarik dengan video ini adalah kenderaan yang digunakan mereka.

Video:

@nazimjurufoto

Bila selesai satu tugasan. Ambik mood katanya.ni ke yg trending tu kan. 😅 #frontliner #tiktokmalaysia #fypシ #esekeli #fyp

♬ Reckless – Madison Beer

 

“Nampak sama tapi lain”

Dalam video tersebut, mereka dengan lengkap berpakaian PPE telah menggunakan van ambulan sebagai ‘prop’. Video itu juga memaparkan situasi di belakang tabir yang menunjukkan seorang rakannya mengibas dahan pokok dan seorang lagi memberikan hand sanitizer melalui tingkap. 100% untuk effort.

Video yang di muat naik oleh Nazim semalam telah mendapat lebih daripada seratus ribu tontonan sehingga kini di akaun Tiktoknya. Rata-rata yang menonton video itu terhibur dengan aksi mereka. Walaupun penat bekerja tapi mereka masih nampak ceria. Tak pen4t ke…

Komen netizen:

Video itu dikatakan dirakam selepas mereka menyelesaikan satu tugasan. Netizen juga mendoakan agar mereka sentiasa diberikan perlindungan dan sentiasaa sihat.

Kreatif juga frontliner kita, walaupun nampak macam pen4t tapi mereka enjoy dengan kerja.

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber  :  Lobak merah

Be the first to comment on "Netizen Terhibur, Frontliner Turut Tiru Aksi Viral Terbang Masuk Tingkap"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*