Abang Siti Sarah kembali sedar selepas sehari ditidurkan, wajah nampak ceria dan tersenyum

 

 

SELEPAS 24 jam ditidvrkan ak1bat paras oks1gen menurun, abang Allahy4rham Siti Sarah Raissuddin iaitu Ahmad Firdous akhirnya kembali sedarkan pada pagi Jumaat.

Shuib atau nama sebenarnya Shahmira Muhamad meluahkan rasa syukur dan berterima kasih kepada semua yang mendoakan keadaan abang iparnya itu yang dilihat semakin baik.

Malah Shuib  juga mengajak orang ramai untuk terus berdoa untuk semua pesak!t yang sedang bertarvng ny4wa.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu)

 

“Allahuakbar! Allah Maha Besar! Syukur dah buka mata! Terima kasih pada yang mendoakan. Tapi kita sambung lagi doa untuk yang lain sedang bertarvng ny4wa.

“Kita nak semua orang kembali sihat! Balik jumpa keluarga. Amin. Syukur Ya Allah,” kongsi Shuib.

Pelawak berusia 37 tahun itu turut memuat naik foto dia dan bapa mentuanya iaitu Raisuddin Hamzah membuat panggilan video bersama Ahmad Firdous.

Menerusi perkongsian foto tersebut memperlihatkan Ahmad Firdous yang masih memakai alat bantuan pern4fasan tersenyum dan dalam keadaan ceria.

ABANG SARAH 1

Abang kepada Siti Sarah, Ahmad Firdous masih dir4wat di ICU.

Rata-rata netizen serta rakan selebriti turut meluahkan rasa syukur dan mendoakan agar abang ipar kepada Shuib itu cepat sembvh daripada c0vid-19.

Menerusi laporan mStar pada malam Khamis, Ahmad Firdous yang kini dir4wat di unit raw4tan rapi (ICU) Hospital Serdang berada dalam keadaan tidak baik.

Untuk rekod, Allahy4rham Siti Sarah Raissuddin menghembvskan nafas terakhir disebabkan kompl1kasi berpvnca c0vid-19 pada Isnin lalu selepas tiga hari ditidurkan.

Allahy4rham meni1nggalkan empat cahaya mata iaitu Uwais Alqarni, 10, Dzahira Talita Zahra, 8, Ariq mat!n, 6, dan Ayash Affan yang kini masih berada dalam pemantauan di Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia (PPUKM).

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : MSTAR

Be the first to comment on "Abang Siti Sarah kembali sedar selepas sehari ditidurkan, wajah nampak ceria dan tersenyum"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*