“Ya Allah berd3rau d4rah, Jantung Ni Hampir ‘Gugvr”- Pembantu Rumah Siti Sarah Dis4hkan P0sitif C0vid-19

 

 

PETALING JAYA – Jantung penyanyi Siti Sarah bagaikan hendak gvgur apabila mengetahui pembantu rumahnya dis4hkan pos1tif Covid-19.

Menerusi hantaran yang dimuat naik dalam Instagram miliknya, Sarah, 37, meluahkan rasa bimb4ng memikirkan anak-anak serta bayi dalam kandungannya jika dia dan keluarganya turut dij4ngkiti v1rus m4ut tersebut.

“Jantung ini macam nak jatuh bila pembantu rumah saya p0sitif C0vid-19. Sarah tak fikir apa-apa dah selain risau anak-anak dan bayi dalam p3rut ini,” katanya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Siti Sarah Raissuddin (@sitisarahraissuddin)

Ujar pelantun lagu Kesetiaan itu lagi, lebih membuatkan dia bimbang apabila ketiga-tiga anaknya kini sedang d3mam sekali gus membuatkan dirinya gusar memikirkan nasib yang bakal dilaluinya nanti.

foto ig:sitisarahraissuddin

 

“Ya-Allah berderau d4rah. Macam-macam benda saya fikir kalaulah saya dan suami (Shuib) p0sitif, bagaimana dengan anak-anak?

“Kalau anak-anak juga p0sitif, siapa yang nak jaga mereka dekat pusat kuarantin nanti? Minta dijauhkan ya Allah,” tulisnya dalam Instagram.

Menerusi hantaran tersebut, Sarah turut berkongsi video dia sekluarga sedang melakukan ujian calitan C0vid-19 di rumah oleh petugas kesihatan.

“Kami satu keluarga baru sahaja buat ujian calitan. Harap-harap tidak ada apa-apa. Saya kena kuat sebab bayi sudah masuk usia tujuh bulan. Doakan saya sekeluarga ya,” katanya.

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber:K! ONLINE via sitisarahraissuddin

Be the first to comment on "“Ya Allah berd3rau d4rah, Jantung Ni Hampir ‘Gugvr”- Pembantu Rumah Siti Sarah Dis4hkan P0sitif C0vid-19"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*