“Terbaiklah! Rupanya Ini Orangnya” – Akhirnya Terbongkar Suara Siapa Sebenarnya Customer Service.

Siapa yang tak pernah berhadapan dengan situasi kredit habis disebabkan menunggu begitu lama di talian sambil mendengar mesin panggilan suara yang memberi pelbagai arahan bukan?

Suara wanita tersebut begitu dekat dengan kita sehingga terngiang-ngiang di telinga setiap kali perlu berurusan dengan pelbagai syarikat telco ataupun bank-bank tertentu.

Pernah kah anda mengenali siapakah gerangan wanita di sebalik suaranya yang begitu dikenali itu? Menerusi aplikasi Tiktok, wanita yang menggunakan nama samaran Zaiton Khalid berkongsi suara lunaknya yang begitu membuatkan netizen cukup mengenali suara beliau!

Rata-rata warganet memberi komen selalu berurusan dengan pemilik suara tersebut, tidak kurang juga yang meluahkan bahawa suara tersebut juga selalu membuatkan mereka perlu membuat tambah nilai kerana kehabisan kredit.

Ramai juga tidak menyangka, wanita operator dihujung talian sebenarnya seorang wanita yang sangat manis. Sehingga netizen meninggalkan komen sanggup untuk membuat panggilan setiap hari untuk bercakap dengannya!

Komen Netizen:

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : Tiktok

Be the first to comment on "“Terbaiklah! Rupanya Ini Orangnya” – Akhirnya Terbongkar Suara Siapa Sebenarnya Customer Service."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*