[VIDEO] “Anak Minta Mainan..” -Ibu Ini Gagahkan Diri ‘Menyelam’ Tempat S4mpah Cari Mainan Terpakai

Pengorbanan seorang ibu tiada tandingan nya di dunia ini. Seorang ibu itu selalu mendahului anaknya dari segalanya, tidak kira dari apa segi sekalipun tetapi seorang ibu itu akan mendahului anaknya melebihi segalanya.

Perkongsian cerita sedih mengenai dirinya oleh seorang pengguna di aplikasi Tik Tok yang dikenali dengan nama @YoonaAchiee, telah membuka mata kita tentang kesusahan hidup. Video tentang dirinya yang mencari mainan yang telah dibuang oleh orang untuk diberikan kepada anaknya itu sungguh meruntum jiwa.

Pengorbanan beliau untuk membesarkan anaknya itu seorang diri sangat memberi inspirasi kepada ibu tunggal lain yang sama bertungkus lumus untuk membesarkan dan memberi kehidupan yang selesa kepada anak masing2.

Hasil daripada kutipan mainan tersebut dibersihkan terlebih dahulu supaya tidak mempunyai s1sa kotoran. Setiap mainan yang dijumpai itu dibersihkan dan direndam menggunakan air panas supaya tiada kum4n yang tidak nampak oleh mata. Setelah selesai semuanya barulah diberikan kepada anaknya untuk bermain.

Sesungguhnya pengorbanan ibu itu sungguh besar dan diharapkan supaya nasib ibu tunggal seperti dirinya akan lebih terbela memandangkan PKP masih berjalan dan masing2 terkesan dengan banyak penutupan di beberapa sektor yang tidak berkaitan.

Bersama kita mendoakan semoga dipermudahkan segala urusan dan semoga lebih banyak lagi insan2 yang akan membantu mereka yang memerlukan seperti ibu tunggal tersebut.

Komen Netizen:

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : Tiktok

Be the first to comment on "[VIDEO] “Anak Minta Mainan..” -Ibu Ini Gagahkan Diri ‘Menyelam’ Tempat S4mpah Cari Mainan Terpakai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*