Gadls Ini Jual Motor Ayah Nak Bvat Modal Jvmpa Lel4ki Baru Kenal Dari ‘0nline Game’

Telah viral baru-baru ini satu vdeo berceritakan tentang seorang remaja perempuan yang ‘terk4ndas’ di lapangan terbang selepas dia rasa sangat bersalah untuk berjumpa dengan rakan lelaki yang dikenalinya menerusi permainan dalam talian.

 

Video rakaman ada disediakan di akhir artikel

Kej4dian yang berlaku di Jambi itu ‘membongkar’ satu cerita yang mengejutkan. Remaja itu dipercayai telah menjual motosikal bapanya kerana ingin berjumpa dengan rakan lelakinya itu.

Menurut Tribun Timur, remaja prmpuan itu nekad bertindak sedemikian untuk membiayai perjalanannya ke Jakarta dengan menaiki kapal terbang.

Pun begitu, dia mula meragui tindakannya selepas memikirkan mengenai kedua ibu bapanya. Berseorangan di situ, dia kebingungan dan hanya mampu menangis.

Kesian melihat keadaan remaja itu, seorang perempuan, Monik, yang turut berada di lapangan terbang itu menghampirinya dan menenangkannya.

Seorang Wanlta Datang Menghampiri remaja prmpuan…

“Ketika itu saya melihat remaja tersebut seperti kebingungan, saya menghampirinya dan bertanya keadaannya. Ternyata dia dari Jambi dan hendak ke Jakarta untuk menemui rakan lelaki yang dikenali menerusi permainan dalam talian,” katanya.

 

Menurutnya lagi, gadis itu juga mahu pergi ke Jakarta dengan membawa wang bernilai Rp 20 juta (RM5,771), ia merupakan hasil yang diperoleh selepas menjual motosikal bapanya, lapor Detik News.

Remaja itu dipercayai member0ntak dan nekad untuk berjumpa lelaki yang dikenalinya itu tetapi ia tidak diteruskan kerana keluarganya dapat mengetahui mengenai perkara tersebut setelah video mengenainya tular.

“Sebenarnya dia tetap berkeras ingin berangkat ke Jakarta tetapi mujurlah video itu tular dan pihak keluarganya datang ke lapangan terbang untuk menjemputnya. Tidak cuma itu, remaja itu juga secara tidak sengaja bertemu dengan seorang guru sekolahnya, akhirnya dia membatalkan hasrat untuk ke Jakarta,” jelas Monik

 

Sementara itu, Pengurus Besar Lapangan Terbang Sultan Thaha Jambi, Agus Supriyanto mengesahkan bahawa remaja itu merupakan penumpang yang akan berlepas pada Selasa

 

Keluarga Kandung Akhirnya Jemput Pulang

Kerana turut merasa curiga terhadap gadis itu yang kelihatan kebingungan dan tidak mempunyai penjaga, Agus juga telah membatalkan penerbangan gadis itu.

Keluarganya yang berasal dari Desa Tangkit, Wilayah Jambi, dilaporkan telah menjemputnya di lapangan terbang untuk membawanya pulang.

Sumber:sk/ Tribun TimurDetik News

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : dnq.pw

Be the first to comment on "Gadls Ini Jual Motor Ayah Nak Bvat Modal Jvmpa Lel4ki Baru Kenal Dari ‘0nline Game’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*