Tak Perlu Buka A1b Isteri Soal Depres1, Netizen Mohon Ryzal Ibrahim Berhenti Jadikan Isteri Bah4n Lariskan Video

“I saw recently video yang isteri dia lately menangis. Isteri dia menangis pun nak rakam masuk youtube and buat content. Bod*h ke?”

Niat hantaran hanya ingin memohon maaf kepada isteri dan dipertontonkan menerusi video di khalayak umum namun perihal lain pula yang menjadi perhatian para netizen.

Baharu sahaja selesai isu dakwa4n mengh1na pakaian tradisional orang Iban, instafamous terkenal, Ryzal Ibrahim sekali lagi disel4r sebagai seorang yang tidak mempunyai sensitiv1ti kerana menceritakan mengenai kisah silam isterinya, Maryam You Narae.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ryzal Ibrahim (@ryzalibrhm)

Memuat naik video permohonan maaf kepada isterinya Maryam, atas segala kesilapan yang telah dilakukan, Ryzal did4kwa telah membuka a1b isterinya sendiri dek kerana bercerita kepada umum soal murvng dan cubaan meragvt nyawa sendiri yang pernah terlintas di fikiran isterinya terdahulu.

Hantaran tangkap layar skrin video berkenaan telah menjadi tular di laman sosial apabila orang ramai mulai mar4h akan isu peribadi yang terlalu dikongsikan kepada umum oleh pasangan lucu instafamous tersebut.

Rata-rata warganet menyifatkan tindakan Ryzal sebagai seorang yang tidak sensitif akan keadaan isteri yang sedang sarat mengandung selain did4kwa sering memperlihatkan Maryam sebagai ‘bahan laris’  video milik mereka.

 

Meskipun ramai yang mengec4m dan membuat pelbagai tomahan kepada pasangan berkenaan, niat Ryzal ingin memohon maaf kepada isterinya tidak perlu disalah erti meskipun tindakaan berkenaan dipertontonkan kepada khalayak umum.

Menerusi video permohonan maaf tersebut, Maryam jelas sedia memaafkan khilaf suaminya itu dan berasa tersentuh akan sikap suaminya yang sudah mengakui kesalahan.

“Sudah-sudah la tu kec4m diorang ni, biasala baru-baru nak up kadang tu ada benda yang terlebih terkurang…maafkan saja mereka berdua, jangan h1na orang yang tak bersalah dah hal ni”

Mungkin apa yang ingin dimaksudkan Ryzal itu hanyalah sekadar perkongsian yang tidak berniat untuk membuka a1b atau sebagainya, apa yang pasti cerita yang ingin dikongsikan itu semestinya sudah mendapat persetujuan daripada kedua-dua belah pihak sebelum ditayangkan.

Usah membuat sebarang spekvlasi melulu, jangan hanya tahu mencari kesalahan orang sahaja.

Benar, tidak salah untuk memberi nasihat dan pandangan masing-masing namun jangan menilai peribadi seseorang itu hanya pada satu kesilapan sahaja.

 

Sumber: Instagram Ryzal Ibrahim dan Twitter

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : Puteri Haideera Zuraidi (HM)

Be the first to comment on "Tak Perlu Buka A1b Isteri Soal Depres1, Netizen Mohon Ryzal Ibrahim Berhenti Jadikan Isteri Bah4n Lariskan Video"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*