Ditvduh Ada Kabel Dapatkan V4ksin, Nabila Huda Bid4s Tudvhan Netizen.

 

 

Kadang-kala, netizen memang gemar mencari kesalahan, apatah lagi jika ia berkaitan dengan selebriti.

Terbaharu, pelakon Nabila Huda mended4hkan dia menerima banyak mesej daripada orang ramai yang mend4kwa dirinya melangkau baris dan menggunakan kabel demi mendapatkan sunt1kan v4ksin pertama.

“Nah ni untuk sesiapa yang tengah bercakap belakang mempersoalkan atau sedang menyiasat kenapa doktor membenarkan saya div4ksin sampai cakap doktor tak ikut prosedurlah. Ada yang DM kata saya guna cable sebab golongan kayanganlah, selfishlah, sebab artislah, call orang dalam percepatkan v4ksin dan pelbagai fitn4h yang mengguriskan hati saya.

“Sampai saya pula jadi bersalah sedangkan saya tak salah apa-apa pun. Saya pergi ikut tarikh ditetapkan and tak potong barisan pun. Saya beritahu jujur kepada doktor status saya, kemudian dia minta saya ke bilik yang nak ambil V4ksin AZ.

“Saya kongsi gambar saya sudah div4ksin bukan niat nak meny4kiti hati orang, saya kongsi kerana saya nak share awareness untuk bagi hint yang saya bekas pes4kit C0V1D-19 dan saya dapat v4ksin saya selepas sebulan dan boleh bagi semangat kepada anda yang mungkin tak perlu tunggu berbulan-bulan macam diheboh-hebohkan,” katanya menerusi sebuah hantaran di Instagram.

 

Dalam masa yang sama, Nabila turut berpesan kepada netizen supaya mencari informasi yang sahih terlebih dahulu sebelum mempertikaikan sebarang isu di media sosial.

“Saya rasa, bermula daripada sekarang, selain daripada kita sibuk scroll up and down Instagram or TikTok nak tengok update kehidupan orang, ringankan tangan untuk tengok jugak update terkini sebelum f1tnah orang. Kepada yang dah dapat tu patut kita bersyukur sahaja lah untuk dia bukan memperso4lkan.

“Samalah macam masa saya p0sitif C0VID-19. Saya cakap saya kena sebab kecuaian or4ng, tapi anda kutuk cakap tak payahlah s4lahkan orang, ini kan ujian daripada Allah, kita kena reda, Allah dah pilih kita untuk kena…

“Samalah macam v4ksin ni, semua ni dah tertulis. Kita kena reda. Orang tu dah terpilih. Allah bagi rezeki kan? Yang mana kawan-kawan and followers saya yang belum dapat v4ksin, atau masih menunggu tarikh, saya doakan anda akan dapat secepat mungkin ok! Yang pernah positif dah tak perlu tunggu dah lama-lama. Berita baik untuk semua C0V1D-19 survivor… Tapi apa-apa pun, kena tanya doktor juga masa consultation tu okay? Stay home and stay safe everyone!

 

Sumber: Oijom

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : motifviral

Be the first to comment on "Ditvduh Ada Kabel Dapatkan V4ksin, Nabila Huda Bid4s Tudvhan Netizen."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*