9 Bulan H4mil Dan Hampir Due Date Bers4lin, Rupanya Isi Pervt Bukan Bayi

Apabila sudah mula mvntah-mvntah atau kitaran ha1d sampai lambat daripada kebiasaan, kebanyakan isteri akan segera membuat UPT (urine pregn4ncy test) dengan harapan dapat melihat kemunculan 2 garisan biru petanda keham1lan. Namun keral4tan juga boleh berlaku dan lebih menyedihkan, perkara itu hanya diketahui selepas temp0h bersal1n semakin dekat.

H4mil 9 bulan ingatkan ‘ber1si’ bayi, rupanya ketumbuh4n dalam rah1m

Amat sukar dipercayai, namun itulah kejadian luar biasa yang berlaku kepada seorang wanita ini. Daripada penceritaan semula oleh seorang doktor perub4tan, bakal ibu tersebut dikatakan datang ke klinik untuk membuat pemeriksaan terhadap kandvngannya yang sudah sar4t menanti hari. Namun sesudah melalui proses ultrasound scan, bukan imej bayi yang dilihat menerusi skrin berkenaan. Disangka membawa jan1n selama 9 bulan, rupanya ia adalah 3 ketvl ketumbvhan yang semakin membesar di dalam rah1m.

Gambar sekadar hiasan

 

Lepas buat test h4mil dulu cepat-cepat pergi buat scan t4kut keh4milan p4lsu

Mengambil pengajaran daripada kisah ini, doktor tersebut memberikan peringatan kepada wanita di luar sana agar tidak bergantvng penuh terhadap keputusan di alat ujian keham1lan sahaja. Lebih baik dapatkan sendiri pemeriksaan yang rapi daripada pusat perubatan agar dapat menceg4h masalah kesihatan lain. Menjengah ke ruangan komen, netizen juga sempat berkongsikan kisah mereka sendiri berdepan hal sama.

Gambar sekadar hiasan

Sumber : TikTok channamix.kapsul

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : http://www.klmenjeritvideo.dnq.news/

Be the first to comment on "9 Bulan H4mil Dan Hampir Due Date Bers4lin, Rupanya Isi Pervt Bukan Bayi"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*