Hidapi Dua Jenis Kanser, Adik Ammar Telah Dijemput Ilahi

Terkini, satu posting dikemaskini ibu kepada Adik Ammar memaklumkan bahawa anaknya sudah kembali ke rahm4tullah jam 5.05 petang tadi.

Adik Ammar  sebelum ini disahkan menghidapi Maglinant Rabdh.oid Tum0r dan doktor ketika itu memberitahu Ammar mempunyai satu lagi k4nser iaitu tum0r 0tak setelah melakukan ujian CT Scan.

Muka Nampak Sihat, Adik Ammar Hidap 2 Penyakit Kronik Termasuk Tum0r 0tak Buat Ibu Ayahnya Men4ngis

TERDAHULU kira-kira sebulan yang lalu, media pernah melaporkan berita tentang adik Ammar dan keper1tan yang ditanggvng oleh ibu bapa mereka dalam menerima hakikat yang telah ditentukan oleh Allah.

 

 

Ammar, anak yang berusia empat bulan, dilahirkan sihat dan comel rupanya hanya berbaki h4yat enam bulan sahaja dari sekarang. Hati ibu ayah mana yang tidak remvk setelah ditimpa dengan ujian yang sangat berat ini.

Belum hilang rasa sed1h dan terkejvt mereka ketika Amar disahkan menghadapi MagIinant Rabdhoid Tum0r lima hari lalu, doktor pula memberitahu Ammar mempunyai satu lagi k4nser iaitu tum0r 0tak setelah melakukan ujian CT Scan pada Khamis.

Menerusi perk0ngsian oleh Puan Fakhira Aqila, dua k4nser yang dihidapi oleh anak kesayangannya itu tidak berkait antara satu sama lain tetapi takdir Allah kebetulan terjadi pada waktu yang sama.

Lebih melvluhkan hati, tiada rawatan perubatan yang boleh dilakukan untuk mer4wat Ammar dan doktor menasihatkan supaya Ammar dibawa pulang ke rumah bersama keluarga.

Mereka hanya mempunyai masa enam bulan sahaja lagi untuk melvangkan masa dan mencipta kenangan bersama Ammar.

Suami men4ngis sepenuh hati bila kami mengetahui berita ini..

Doktor pelvk dan minta maaf berulang kali kerana tidak mampu melakukan apa-apa..

Dengan doa kami seluruh rakyat Malaysia, semoga ada keajaiban untuk Ammar, membesarlah dengan sihat dan diangkat segala kesak1tannya. Semoga ibu ayah Ammar diberikan ket4bahan setingginya dalam ujian yang maha hebat ini.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber: Instagram ieraaqila, Siakap Keli via coretanummi

Be the first to comment on "Hidapi Dua Jenis Kanser, Adik Ammar Telah Dijemput Ilahi"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*