Doktor Lawa Punya Pasal, Member Sampai Tak Nak Balik!

Kerjaya sebagai seorang doktor pastinya bukan mudah lagi-lagi dalam keadaan seperti sekarang ini. Khidmat mereka sangat diperlukan dan penting dalam situasi sekarang. Baru-baru ini pula, seorang doktor menarik perhatian ramai gara-gara video yang dikongsikan di Tik Tok ini.

Menurut lelaki ini, rakannya yang merupakan pesakit di hospital ini sanggup tidak balik gara-gara terpesona dengan seorang doktor cantik di sana. Biasanya pesakit mesti tidak sabar untuk pulang ke rumah tetapi lain pula dengan lelaki ini.

Di dalam video yang dikongsikan ini, pemuda tersebut mendapatkan rawatan di salah sebuah hospital di Kedah. Apa yang menarik perhatian, rakannya ini seakan-akan tidak mahu pulang kerana tertarik dengan kecantikan seorang doktor di sana.

Malah di dalam rakaman ini juga, lelaki tersebut dilihat memandang secara diam doktor itu yang sedang memeriksa pesakit lain. Lelaki itu juga dilihat tersengih-sengih apabila melihat doktor tersebut yang tidak sedar dirinya dirakam.

Meninjau di ruangan komen, gelagat lelaki ini turut mencuri tumpuan netizen. Netizen turut mengusik lelaki itu yang mungkin mahu berpura-pura sakit lagi selepas ini. Ada juga yang berseloroh bertanyakan lokasi sebenar hospital itu untuk mendapatkan rawatan.

 

“Dah sihat pun auto cakap sakit tengok doktor lawa…”

doktor

 

“Sanggup duk lama-lama.”

lelaki

 

“Rela makan ubat kalau doktor ni bagi.”

komen

 

“Kat hospital memang banyak doktor lawa-lawa.”

tik tok

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber: HCL

Be the first to comment on "Doktor Lawa Punya Pasal, Member Sampai Tak Nak Balik!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*