Selit duit pun tak ‘jalan’, suami k4ntoi ‘cur4ng’ gigih pujuk isteri dalam bilik

Dalam menjalani kehidupan rumah tangga, sudah menjadi tanggungjawab suami untuk memujuk sekiranya isteri yang merajuk. Kalau bukan pasangan sendiri, siapa lagi?

Itu tindakan dilakukan seorang lelaki ini yang terk4ntoi ‘cvrang’ apabila mesej yang sepatutnya dihantar kepada ‘sk4ndal’, diterima oleh si isteri sehingga wanita berkenaan merajuk.

Menerusi platform TikTok, @eskriemkonetto memuat naik sebuah video memaparkan pelbagai aksinya yang sedaya upaya cuba untuk memujuk isteri yang terperap di dalam bilik tanpa sebarang kata.

< @eskriemkonetto

##tiktoker ##scandel ##viral2021viralvideo🔥😘🔥 ##fypシ ##viral2021 part2 memujuk bila dah kantoi curang

♬ Mi favorite song – 🦋🍩𝔻𝕦𝕟𝕜𝕚𝕟𝕤🍩🦋 </

Rakaman video berdurasi 11 saat itu memaparkan lelaki tersebut mencuba pelbagai cara demi di luar pintu bilik demi mengambil hati orang tersayang sekali gus boleh berbincang bagi menyelesaikan mas4lah.

Antara tindakan @eskriemkonetto ialah menyelitkan sejumlah wang di bawah pintu, tetapi mendapat respon yang kurang menyenangkan daripada si isteri.

Selain meraih hampir 888,000 tontonan, video tersebut juga menerima 50,000 tanda suka serta ratusan komen netizen mengenai tindakan lelaki berkenaan.

Walaupun sekadar ‘content’ semata-mata, netizen memberi pendapat bahawa 1su kecvrangan bukan bahan ‘mainan’ sebaliknya turut menasihati lelaki itu soal perkahwinan.

Kalau betul-betul berlaku terhadap para isteri, rasanya bukan tahap merajuk dah! Terus ‘berlari’ cari tempat untuk mengadu, tak sanggup hati dipermainkan sebegini.

Sumber: TikTok @eskriemkonetto

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : rotikaya

Be the first to comment on "Selit duit pun tak ‘jalan’, suami k4ntoi ‘cur4ng’ gigih pujuk isteri dalam bilik"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*