“Anak-Anak Ibu Tak Boleh Buat Video Call Sebab Line Rumah Ibu Tervk”

Sudah seminggu menyambut bulan Ramadan, nampaknya impian rakyat Malaysia untuk pulang Aidilfitri di kampung dilihat semakin s4mar apatah lagi k3s c0vid-19 meningkat.

Pasti ramai yang melu4hkan rasa sedih tidak dapat berjumpa dengan ibu bapa di kampung. Kesedihan itu juga turut diluahkan oleh pelakon veteran Wan Maimunah yang tidak dapat berjumpa anak-anak raya tahun ini.

Menerusi satu video dikongsikan di Twitter, pelakon yang popular dengan watak air mata itu turut melu4hkan kes3dihan apabila tahun ini beliau juga tidak dapat berjumpa dengan anak-anaknya.

Tambahnya lagi, beliau meminta anak-anak semua supaya tidak menangis dan tabahkan hati kerana tidak dapat balik beraya.

“Sama-sama kita kuatkan hati, tabahkan hati kita sebab kita semua tak dapat balik raya. Jangan nangis, ibu nangis tak apa,” ujarnya.

Lebih sebak, Wan Maimunah turut menyatakan bahawa beliau tidak dapat membuat panggilan video ke anak-anaknya kerana talian di rumahnya tidak berapa baik.

“Orang lain boleh buat video call, tapi anak-anak ibu semua tak boleh buat video call dekat ibu sebab line rumah ibu teruk,” katanya.

Perkongsian video itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang turut meluahkan rasa sedih apatah lagi pelakon itu bukan sahaja tidak dapat berjumpa malah tidak dapat membuat panggilan video bersama anak-anak.

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Rotikaya

Be the first to comment on "“Anak-Anak Ibu Tak Boleh Buat Video Call Sebab Line Rumah Ibu Tervk”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*