Member ‘Menggel3tis’ Dengan Suami, Fazura Bagi Jel1ngan Taj@m –

Selain memiliki suami yang penyayang, kerjaya seni dan perniagaan yang stab1l, rezeki dikurniakan cahaya mata perempuan yang comel sebagai pelengkap bahtera rumah tangga cukup membuatkan kehidupan Fazura sempurn4.

Menerusi posting terbaru yang dimuat naik ke akaun TikTok milik akaun peminatnya, rakaman berdurasi 14 saat itu menujukkan Fazura dan Fattah berada di sebuah restoran bersama beberapa orang rakannya. Namun gel4gat salah seorang kawan baiknya yang tiba-tiba ‘mengg3letis’ dengan Fattah Amin di meja makan nyata mencvri perhati4n.

Bukan setakat mem3luk tangannya, malah kawan baiknya itu sempat mencvit pipi pelakon lelaki tersebut. Walaupun rakan lain ket4wa terbah4k-bah4k, namun Fazura seolah-olah berikan pandangan yang taj4m dan tak pu4s hati terhadap situasi yang berlaku di depan matanya.

Di ruangan komen, rata-rata netizen nyata terhibur melihat reaksi sp0ntannya. Dalam pada itu, mereka yang sudah lama mengikuti perkembangan Fattah dan Fazura akui rakan mereka tersebut memang kuat meny4kat.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih .

Sumber: sumber

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber  :  http://www.videoviral.co/

Be the first to comment on "Member ‘Menggel3tis’ Dengan Suami, Fazura Bagi Jel1ngan Taj@m –"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*