Sharnaaz Kongsi Siapa Wanita Yang Bersamanya Dalam Kereta

Pelakon Sharnaaz Ahmad, 36, enggan mengulas lanjut mengenai spekvlasi yang melibatkan bekas isterinya, Noor Nabila Mohd Noor dan Engku Emran.

Ketika dihubungi Gempak, Sharnaaz atau nama sebenarnya Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad berkata itu adalah hak Nabila jadi lebih baik untuk dia tidak mencampuri urusan berkenaan.

“Saya tak nak komen apa-apa. Itu hak Nabila,” katanya secara ringkas.

Melalu post terbaru Sharnaaz di isntagram, Sharnaaz mendedahkan bahawa wanita yg mengambil gambarnya yg sedang memandu adalah ibu nya sendiri.

“Ok mamu otw balik penang sat hantaq mak ayah mamu sat balik.. ok mamu janji tak n4kal lebih sgt.. salam jumaat semua.. tukang ambik gambaq mak mamu heh ” -Sharnaaz Ahmad

Diharapkan agar netiizen tidak membuat sebarang spekul4si mel4mpau yg boleh meng3ruhkan keaadaan..

Sebelum ini, sebuah portal hiburan mendkwa kakak kepada usahawan Neelofa itu sudah bertunang dengan Engku Emran iaitu bekas suami kepada bekas ratu cantik Malaysia, Erra Fazira dan pelakon Indonesia, Laudya Chintya Bella.
Baru-baru ini, Engku Emran did4kwa berada di rumah Nabila ketika sesi usrah bersama Ustaz Wadi yang juga disertai ahli keluarga yang lain.

Terdahulu, Sharnaaz dan Nabila berkahwin pada 31 Mac 2017 namun bahtera yang dibina tidak bertahan lama apabila mereka disahkan bercer4i pada 9 Julai tahun lalu.

Hasil perkahwinan tersebut, pasangan itu dikurniakan seorang anak lelaki, Jebat Jayden Ahmad yang kini berusia dua tahun setengah.

Reaksi Sharnaaz

Pelakon Sharnaaz Ahmad, 36, enggan mengulas lanjut mengenai spekulasi yang melibatkan bekas isterinya, Noor Nabila Mohd Noor dan Engku Emran.

Ketika dihubungi Gempak, Sharnaaz atau nama sebenarnya Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad berkata itu adalah hak Nabila jadi lebih baik untuk dia tidak mencampuri urusan berkenaan.“Saya tak nak komen apa-apa. Itu hak Nabila,” katanya secara ringkas.

Sebelum ini, sebuah portal hiburan mendakwa kakak kepada usahawan Neelofa itu sudah bertunang dengan Engku

Emran iaitu bekas suami kepada bekas ratu cantik Malaysia, Erra Fazira dan pelakon Indonesia, Laudya Chintya Bella.

Baru-baru ini, Engku Emran didakwa berada di rumah Nabila ketika sesi usrah bersama Ustaz Wadi yang juga disertai ahli keluarga yang lain.

Terdahulu, Sharnaaz dan Nabila berkahwin pada 31 Mac 2017 namun bahtera yang dibina tidak bertahan lama apabila mereka disahkan bercer4i pada 9 Julai tahun lalu.

Hasil perkahwinan tersebut, pasangan itu dikurniakan seorang anak lelaki, Jebat Jayden Ahmad yang kini berusia dua tahun setengah

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Trendingsangat

Be the first to comment on "Sharnaaz Kongsi Siapa Wanita Yang Bersamanya Dalam Kereta"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*