Slepas Muncul Buat Llve KeIuar Agama, Status Terbaru Di Ig Sajjatt Bvat Ramal Netlzen Terkjut.

Kuala Lumpur: U.sahawan k.ontroversi, Muham.mad S.ajjad Kamaruz.zaman atau p.opular disapa S.ajat terus mengh.ilangkan diri daripada r.adar apabila g.agal dik.esan p.ihak berk.uasa dan media tempatan.

Usaha untuk mengh.ubungi S.ajat untuk mendapatkan k.omen berhubung k.ontroversi demi k.ontroversi yang terp.alit atas dirinya tidak berjaya apabila m.esej dan panggilan tidak dijawab.

Malah menerusi t.injauan di akaun media sosial, S.ajat dilihat menyaha.ktifkan a.kaun Instagram miliknya.

S.ajat kini dib.uru pihak peng.uat k.uasa Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) selepas dik.enakan w.aran t.angkap tanpa j.aminan kerana g.agal hadir ke m.ahkamah pada sebutan semula k.esnya, Selasa minggu lalu.

Terbaharu, tular sebuah video yang memaparkan pengak.uan usahawan k.osmetik berusia 36 tahun itu seolah-oleh berniat men.ukar a.gama.

Bagaimanapun tidak dapat dipastikan tarikh video itu dimuat naik sama ada, ia video baharu atau lama.

Video berdurasi 1 minit 48 saat tular di media sosial memaparkan luahannya yang seakan-akan mahu menukar a.gama selepas mend.akwa k.ecewa dengan orang di sekeliling termasuk dengan apa yang berl.aku kepadanya.

Video:

KKKM Sedia Membantu

“Kita (K.ementerian K.omunikasi dan M.ultimedia – KKMM) sedia memb.antu untuk meng.esan dia (S.ajat) kerana dia memperm.ain dan memp.ersenda a.gama. Buat masa ini biarlah p.ihak berk.uasa a.gama dan polis cari dahulu dan jika ada apa-apa keperluan, ke.menterian ini sedia memb.antu,” kata Timbalan Menteri K.omunikasi dan Multimedia Datuk Zahidi Zainul Abidin.

Beliau berkata, pihaknya bersedia bekerj.asama dengan Jabatan A.gama Islam Selangor (Jais) dan polis untuk meng.esan l.okasi u.sahawan k.osmetik itu.

Status Terbaru Buat Netizen Terke.jut

Komen Ntizen:

Sumber : HarianMetro

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber:https://dbongkar.com/2021/03/02/status-terbaru-jat/

Be the first to comment on "Slepas Muncul Buat Llve KeIuar Agama, Status Terbaru Di Ig Sajjatt Bvat Ramal Netlzen Terkjut."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*