Tunang tolong makcik sampai nangis sebab terbayang mak, “Susah nak dpt lelaki yg baik…”

Kisah dik0ngsikan seorang pengguna TikTok ini mengundang orang ramai terharu dengan kebaikan yang dilakukan oleh tunangnya. Menurut pemilik akaun bernama Lynn Az, dia mengatakan bahawa tunang mengajak dirinya untuk menghulurkan bantuan buat seorang mak cik.

Dia mengatakan bahawa tunangnya itu membelikan makanan yang mana sebelum itu sudah dihulurkan duit.

Namun tanpa disangka-sangka pula selepas mendekati mak cik terbabit dan dia duduk dihadapannya lalu tunangnya itu memeluk dan menangis akibat terbayangkan ibunya sendiri.

Screenshot_486

@aweksneo92

Mulia hatimu en tunang. Semoga Allah balas hati budi biy.. Pls kalau masuk fyp korg, doakan hubungan kami berkekalan.. #jagaorangtuakita#sissebak

♬ Rindu setengah mati cover by ramadanramli – 𝓐𝓭𝓪𝓷

Kisah yang dikongsikan itu mengundang warganet pula meminta agar dia menjaga tunangnya itu dengan baik kerana susah untuk mendapat lelaki sepertinya.

Dalam pada masa yang sama, perkongsian kisah terbabit juga mencetuvkan rata-rata yang menonton video itu tidak dapat menahan air mata melihat momen tunang dia bersama mak cik tersebut.

“Jaga cik Tunang dengan baik dik… susah nak dapat lelaki yang baik macam ni, hormat orang tua”

Tunang

Warganet juga tidak melepaskan peluang untuk meninggalkan kata-kata doa kerana kebaikan tunang pemilik akaun itu yang menghormati orang tua.

“Panas rasa mata tahan air mata ni, last-last keluar juga. Semoga tunang awak sampai bila-bila macam ni, hormat orang tua dan jaga awak sebaiknya”

TunangTunang

“3x ulang tengok, 3x jugak jatuh ayaq mata time tunang…”

Screenshot_491

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber: HCL

Be the first to comment on "Tunang tolong makcik sampai nangis sebab terbayang mak, “Susah nak dpt lelaki yg baik…”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*