Mawar Karim Kongsi Pengalamannya Sepanjang Dij4ngkiti

 

 

BEKAS isteri Fizo Omar, Mawar Karim dan anak pasangan itu, Wan Maryam sudah dibenarkan keluar dari hospital selepas disahkan bebas daripada vi1rus Cov1id-19.Mawar berkongsikan mengenai perkembangan terbaharu mereka menerusi laman Instagramnya melalui sesi pertanyaan yang dibuka kepada pengikutnya.

 

Ahli perniagaan ini juga turut berkongsikan pengalamannya sepanjang dijangk1iti vi1rus berbahaya itu yang mana disifatkan kurang sakit berbanding ketika melahirkan Maryam.

 

“Kami dah discharged, balik rumah dah. Alhamdulillah segala urusan dipermudahkan terutamanya semua petugas barisan hadapan yang sangat membantu urusan saya dan Maryam.

“Saya fikir apa yang berlaku pasti ada hikmah.

“Tapi saya nak kongsi pengalaman sebenarnya ketika saya menjalani pembed4han endometriosis, cyst dan sewaktu dengannya sebelum adanya Maryam di dunia, itulah yang paling saki1t. Rasa macam m4ti hidup semula.

“Baru rasa itulah peluang kedua Allah bagi hidup. Lepas itu saki1t bersalin,” katanya.

 

Mawar berkongsikan pengalamannya dijangki1ti Cov1id-19.

Mawar turut menitipkan kata-kata semangat buat wanita di luar sana yang turut sama mengalami pengalaman buruk seperti dirinya agar sentiasa berfikiran positif.

 

“Saya pasti ibu-ibu di luar sana jangan rasa downbila dapat keputusan positif, saya percaya ibu-ibu pasti boleh handle. InsyaAllah kekuatan itu pasti ada.

“Come on ibu-ibu kita kuat. InsyaAllah, pastikan kita sentiasa positif bila handle Covi1d ni,” ujarnya.

 

Menerusi laporan mStar pada 5 Januari lalu, Mawar dan Maryam disahkan positif Cov1id-19 dan menerima rawatan di sebuah pusat perubatan di Petaling Jaya, Selangor.

Q&A : Kak Mawar Dan Mariam Mcm Mana Boleh +ve Cov1id

Pengalaman Dijangk1iti Cov1id 19

Symptom Paling Teruk

Mawar berkahwin dengan Fizo pada 10 November 2013 di Country Heights, Kajang namun pasangan itu akhirnya bercerai pada 10 Julai 2019.

Hasil daripada perkahwinan tersebut, pasangan itu dikurniakan seorang cahaya mata perempuan bernama Wan Maryam yang kini berusia tiga tahun.

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Trenster Network

Sumber : Mstar

 

Be the first to comment on "Mawar Karim Kongsi Pengalamannya Sepanjang Dij4ngkiti"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*